مطالب مرتبط:
قیام عاشورا ملت ایران را زنده کرد
عکس| بزرگترین اساتید موسیقی ایران در دهه پنجاه؛ خاطرات کسایی تا شهناز زنده شد
پخش زنده مجمع عمومی سالانه شرکت ملی صنایع مس ایران
اگر جنایات علیه ملت ایران رخ می داد... | گناه ایران این است که از عرب ها و فلسطین دفاع می کند
اگر جنایات علیه ملت ایران رخ می داد... | گناه ایران این است که از عرب ها و فلسطین دفاع می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 10:102024-07-26سياسي

قیام عاشورا ملت ایران را زنده کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی پنجشنبه شب در رویداد بزرگ فصل شیدایی 2 که در شهر شال برگزار می شود، اظهار کرد: منطقه شال یکی از کانون های جوشان تاریخ تشیع است و در طول مسیر تحولات انقلاب اسلامی چه در دوران مبارزه با رژیم ستم .

- رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز در غزه شاهد تکرار عاشورا هستیم، گفت: مقاومت مردم غزه و فداکاری این مردم عاشورای دیگری است که در مقابل چشمان ما متجلی شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی پنجشنبه شب در رویداد بزرگ فصل شیدایی 2 که در شهر شال برگزار می شود، اظهار کرد: منطقه شال یکی از کانون های جوشان تاریخ تشیع است و در طول مسیر تحولات انقلاب اسلامی چه در دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی و چه در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم جزو مناطق برجسته و نمونه محسوب می شود.

وی افزود: برگزاری چنین مراسمی با حضور مردم شهیدپرور و یادواره و پاسداشت 153 شهید به خون خفته این خطه جوشان تشیع نشان از یک مسیر تاریخی و یک مردم تاریخ ساز دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه عاشورا برای ملت های جهان درس ها و عبرت های فراوانی در درون خود داشته و دارد، افزود: عاشورا ملت ما را زنده کرد و به ملت ما حیات بخشید و از مسیر عاشورا توانستیم در مواجهه با بزرگ


برچسب ها: سردار غلامرضا سلیمانی - برگزار - غلامرضا سلیمانی - سردار غلامرضا - انقلاب اسلامی - رییس سازمان بسیج مستضعفین - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

قیام عاشورا ملت ایران را زنده کرد

قیام عاشورا ملت ایران را زنده کرد