مطالب مرتبط:
فیلم | امر به معروف و نهی از منکر مردم بوشهر در «سو»
آموزش 50 مربی امر به معروف و نهی از منکر
نادی: افزایش بهره وری منابع انسانی از برنامه های اساسی دانشگاه آزاد است
استاندار فارس: مسیر منطبق با نیازهای جامعه برای دانشگاه آزاد ترسیم شود
23000 دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه آزاد + اینفوگرافیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 20:002024-08-04سياسي

رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد گیلان معرفی شد


با حکم رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان طی مراسمی به عنوان رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی گیلان معرفی شد.

- ایسنا/گیلان با حکم رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان طی مراسمی به عنوان رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی گیلان معرفی شد.

با حکم رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان طی مراسمی امروز 14 مرداد ماه به عنوان رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی گیلان معرفی شد.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان طی حکمی دکتر مجتبی ملکی چوبری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را به سمت رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر این دانشگاه منصوب کرد.

در قسمتی از این حکم آمده است: جناب آقای دکتر مجتبی ملکی چوبری، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) جهت احیاء و ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و همچنین در راستای اجرای ماده 9 و 10 دستورالعمل اجرایی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مبنی بر تشکیل و فعالیت شوراهای امر


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - دانشگاه آزاد اسلامی - استان گیلان - دانشگاه آزاد - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - امر به معروف - ستاد امر به معروف و نهی
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد گیلان معرفی شد

رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد گیلان معرفی شد