مطالب مرتبط:
تظاهرات نژاد پرستان در انگلیس
انگلیس در برابر حکم دادگاه درباره صدور حکم بازداشت نتانیاهو کوتاه آمد
موضع دولت جدید انگلیس علیه نتانیاهو
هشدار انگلیس به ترامپ درباره پوتین
انگلیس در برابر صدور حکم بازداشت نتانیاهو کوتاه آمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 11:552024-07-28بين الملل

تظاهرات نژادپرستان در انگلیس


همزمان حامیان صلح و عدالت و نیز هواداران حقوق مهاجران و مسلمانان، با در دست داشتن پرچم فلسطین و با شعار علیه فاشیسم متحد شویم ، نه به نژاد پرستی، نه به نفرت پراکنی ، همچنین شعار های ضد نژاد پرستی و حمایت از مهاجران و مسلمانان، رویکرد های این گروه را محکوم و موجب تنش و درگیری های اجتماعی در این کشور اعلام کردند.

کالین وینگروو رییس پلیس متروپولیتن به رسانه ها گفته هزار نیروی پلیس را برای جلوگیری از درگیری این گروه با مخالفانشان در مسیر این تظاهرات مستقر کرده و با هر بی نظمی برخورد خواهد شد.

  گروه های راست افراطی در حالی فعال تر شده و توالی تظاهرات خود را در این کشور بیشتر کرده اند که اسلام هراسی و مخالفت با مهاجران در این کشور بنا به گفته نهاد های مدنی و کمیسیون حقوق بشر اسلامی در انگلیس به بالاترین میزان دهه های اخیر رسیده و نژاد پرستی ساختاری در ارکان دستگاه های دولتی آشکار تر شده است.

فعالان مدنی تازه ترین مورد از نژاد پرستی در نیروی پلیس انگلیس را لگد کوب سر و صورت و ضربات خشونت بار پلیس منچستر با جوانان عضو یک خانواده آسیایی در فرودگاه منچستر توصیف کردند که واکنش های گسترده ای را برانگیخته است.

تصاویر گرفته شده مردمی و منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که چگونه پلیس سفید پوست با لگد به صورت و سر جوانی می کوبد ک


برچسب ها: نژاد پرستی - مهاجران - تظاهرات - نژاد - دستگاه های دولتی - پرستی - حقوق بشر اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات نژادپرستان در انگلیس

تظاهرات نژادپرستان در انگلیس