مطالب مرتبط:
آمادگی کادر درمان ایران برای امدادرسانی به مردم غزه
آمادگی کادر درمان ایران برای امدادرسانی به مردم غزه
پایان حیات رژیم صهیونسیتی نزدیک است/ آمادگی بیش از 15 هزار تن از کادر درمان کشور برای امدادرسانی به مردم مظلوم غزه
آمادگی بیش از 15 هزار تن کادر درمان ایران برای امدادرسانی به غزه
آمادگی بیش از 15 هزار نفر کادر درمان ایران برای امدادرسانی به غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 10:402024-08-03بين الملل

آمادگی بیش از 15 هزار پزشک برای امدادرسانی به مردم غزه


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: بیش از 15 هزار نفر از کادر بهداشت و درمان کشور در پی حملات رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه برای حضور در غزه و امدادرسانی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، آقای زارع زاده ضمن محکوم کردن ترور رییس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: ترور شهید دکتر اسماعیل هنیه نه تنها توقف مقاومت را به دنبال ندارد، بلکه خون شهید درخت مقاومت را پربارتر خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی ادامه داد: هم اکنون 10 ماه از آغاز موجی سنگین از جنایات وحشیانه توسط رژیم صهیونیستی در غزه می گذرد و از آنجا که مجامع بین المللی در برابر این دست اقدامات سکوت کرده و به دلیل سهل انگاری، وظایف قانونی خود را انجام نمی دهند، این رژیم کودک کش هر روز دست به جنایت های جدید و وقیحانه تری می زند.

آقای زارع زاده با تأکید بر زوال رژیم صهیونیستی عنوان کرد: اقداماتی از این دست که بدون هیچ حساب و کتابی طی ماه های گذشته شاهد آن بودیم، نشان از نزدیک شدن پایان حیات این باند جنایتکار است که به اذن خدا به زودی شاهد آن خواهیم بود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن اعلام آمادگی برای امدادرسانی به مردم ستم دیده غزه گفت: در صورت تحقق دسترسی مناسب به نوار غزه، بسیاری از همکاران ما در سراسر ایران حاضر به حضور میدانی و ارائه خدمات درمانی و ب


برچسب ها: سازمان بسیج جامعه پزشکی - بسیج جامعه پزشکی - رژیم صهیونیستی - جامعه پزشکی - سازمان بسیج - امدادرسانی - رییس دفتر سیاسی حماس
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بیش از 15 هزار پزشک برای امدادرسانی به مردم غزه

آمادگی بیش از 15 هزار پزشک برای امدادرسانی به مردم غزه