انجام مطالعات تکمیل تقاطع های غیر همسطح شبکه معابر شهر تهرانمدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: مطالعات تکمیل تقاطع های غیر همسطح شبکه معابر شهر تهران با هدف اولویت دهی به شیوه حمل و نقل همگانی و حمل و نقل پاک انجام شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، شهریار افندیزاده گفت: زمان تاخیر در شهر تهران حدود 40 درصد از زمان سفر شهروندان را شامل می شود و آنچه مسلم است کاهش تاخیر در تقاطع ها علاوه بر پیشگیری از اتلاف وقت، باعث کاهش مصرف سوخت و کاهش شاخص های آلودگی هوا می شود. آقای افندیزاده افزود: در این مطالعه پس از بررسی طرح تفصیلی شهرسازی تهران، پیشنهاد مناطق 22 گانه شهرداری تهران، سازمان فنی و عمرانی، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و طرح سابق جامع حمل و نقل، پتانسیل ساخت تعداد 111 تقاطع غیر همسطح در شهر تهران با توجه به اولویت ایجاد دسترسی های مناسب برای تردد وسایل حمل و نقل همگانی، توسعه حداقلی و متوازن شبکه معابر شهر تهران، رفع گره های کور ترافیکی، توجه به مناطق حاشیه ای و ایجاد دسترسی های مناسب به عنوان دروازه های ورودی شهر تهران، بررسی هزینه و فایده احداث یا تکمیل تقاطع غیر همسطح، رعایت سلسله مراتب عملکردی شبکه معابر شناسایی شد. مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: تمامی تقاطع های پیشنهادی در مدل کلان نگر شهر تهران مدل سازی و ارزیابی شده و پس از بررسی ه برچسب ها: شهر تهران - حمل و نقل - سازمان حمل و نقل و ترافیک - تهران - سازمان حمل و نقل - تقاطع - زمان |
آخرین اخبار سرویس: |