مطالب مرتبط:
عکس| گریم امیر آقایی در نقش رستم در تئاتر رستم و سهراب
سی و ششمین جشنواره تئاتر لرستان برگزار می شود
جشنواره «اشراق» ابزاری در جهت حمایت از هنر دینی است
ارتقای مشاوره درمانی مرکز درمان ناباروری قفقاز در اردبیل
«ترور» مهدی پاکدل روی صحنه تئاتر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 16:102024-08-10فرهنگي

جشنواره های تئاتر نقش بسزایی در ارتقای جایگاه این هنر دارند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه جشنواره های تئاتر نقش بسزایی در ارتقای جایگاه این هنر دارند، گفت: هر جشنواره ای، کارکردهای فرهنگی - هنری دارد و در این سال ها، - ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه جشنواره های تئاتر نقش بسزایی در ارتقای جایگاه این هنر دارند، گفت: هر جشنواره ای، کارکردهای فرهنگی - هنری دارد و در این سال ها، جشنواره های تئاتر در رشد کمی و کیفی هنرهای نمایشی تأثیر داشته اند.

اعظم روانشاد امروز (20 مرداد ماه) در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری سی وششمین جشنواره تئاتر لرستان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشنواره ها، ایجاد تعامل میان هنرمندان و ایجاد رقابت سالم در تولید آثار فاخر نمایشی است، ادامه داد: آثار ارائه شده در یک جشنواره، حاصل تلاش و فعالیت یک ساله و بلکه بیشتر یک هنرمند است و یقیناً نتیجه جشنواره باید به توانمندسازی بهتر و بیشتر فعالان این حوزه بینجامد.

وی جشنواره استانی تئاتر را مقدمه جشنواره بین المللی تئاتر فجر دانست و اظهار کرد: معمولاً هنرمندان چند ماه در شهرستان های مختلف تلاش می کنند تا وارد بخش رقابتی استان شود و سپس به جشنواره فجر راه یابند.


برچسب ها: جشنواره - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - تئاتر - فرهنگ و ارشاد - لرستان
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های تئاتر نقش بسزایی در ارتقای جایگاه این هنر دارند

جشنواره های تئاتر نقش بسزایی در ارتقای جایگاه این هنر دارند