مطالب مرتبط:
ابتکار شهر آمریکایی برای بهبود ایمنی و هوشمندی(+عکس)
جاستین سان شایعات انحلال را رد می کند، قیمت ترون بهبود می یابد!
فواید شنا برای التیام درد، بهبود خواب و کاهش استرس
بهبود شرایط تولید گندم کانادا
فواید شنا برای التیام درد، بهبود خواب و کاهش استرس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 12:102024-08-07اجتماعي

وضعیت زریبار روبه بهبود است


مدیرکل محیط زیست استان کردستان، با افتتاح پروژه های کشاورزی در پایین دست و محدود کردن دسترسی به چاه ها، آینده بسیار خوبی در انتظار تالاب زریبار خواهد بود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل محیط زیست استان کردستان، با افتتاح پروژه های کشاورزی در پایین دست و محدود کردن دسترسی به چاه ها، آینده بسیار خوبی در انتظار تالاب زریبار خواهد بود.

اقبال حمیدی، امروز چهارشنبه(17 مرداد) در کارگاه آموزشی که در تالاب بین المللی زریوار با هدف تهیه نقشه راه فعال سازی مراکز بازدید کنندگان تالابی کشور برگزار شد، به ارائه جزییاتی از طرح های پژوهشی، عمرانی و حفاظتی پرداخت و اظهار کرد: قرار است با استفاده از اعتبارات 30 میلیارد تومانی به بهبود وضعیت تالاب و رسیدن زریوار به شرایط آرمانی کمک کند.

وی، با اشاره به برنامه هایی بر اساس مطالعات جامعی که پیش از سال 1394 طرح ریزی شده بود، افزود: بر اساس مطالعات جامع و با در نظر گرفتن ذینفعان مختلف و هماهنگی با سایر ارگان ها مانند آب منطقه ای، جهاد کشاورزی، سازمان گردشگری، آبفا و حتی منابع طبیعی برنامه هایی طرح ریزی شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان برنامه های مورد نظر در خصوص اعتبارات موجود در راستای ساماندهی مباحث گردشگری، مدیریت منابع و پایش کمی و کیفی تالاب، مدیریت آلاینده های ورودی به تالاب و بحث های آ


برچسب ها: مدیرکل محیط زیست - تالاب - افتتاح پروژه - پایین دست - محیط زیست - تالاب بین المللی - مطالعات
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت زریبار روبه بهبود است

وضعیت زریبار روبه بهبود است