مطالب مرتبط:
دو مرکز هوش مصنوعی جهاد دانشگاهی به زودی راه اندازی می شود/ تأمین منابع مالی بخش پژوهش و فناوری با چالش های زیادی مواجه شده
راه اندازی سامانه اعلام خودکار تصادفات با فناوری خودرو های متصل
راه اندازی دانشکده دریانوردی در گیلان
راه اندازی کافه ایده در دانشگاه علوم پزشکی ایران
خبر خوب شهری ;راه اندازی سامانه اعلام خودکار تصادفات با فناوری خودروهای متصل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 13:102024-08-06سياسي

راه اندازی موزه علم و فناوری در دانشگاه گیلان


رییس دانشگاه گیلان با اشاره به راه اندازی موزه علم و فناوری در این دانشگاه گفت: با راه اندازی این موزه شناسنامه آموزش عالی گیلان به همگان معرفی می شود.

- ایسنا/گیلان رییس دانشگاه گیلان با اشاره به راه اندازی موزه علم و فناوری در این دانشگاه گفت: با راه اندازی این موزه شناسنامه آموزش عالی گیلان به همگان معرفی می شود.

دکتر محمد دوستار امروز 16 مرداد ماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران با اشاره به عروج ملکوتی شهید محمود صارمی که مصادف با روز خبرنگار است، اظهار کرد: این شهید بزرگوار هنر و قلمش را فدای بیان حق و حقیقت کرد و سرانجام خون سرخ شهادت، میراثش را برای همه دوستداران دانایی و خرد مانا کرد تا حرفه خبرنگاری ارزشی بس معنوی و الهی پیدا کند.

وی با بیان اینکه ترور، عملی غیرقانونی و غیرانسانی است و توسط کشورهایی که هویت انسانی ندارند روی می دهد، افزود: جمهوری اسلامی ایران از ترور و رفتار ناجوانمردانه بیشترین آسیب را خصوصا در اوایل انقلاب، ترور نخبگان علمی، ترور فرماندهان و مستشاران نظامی و چهره های تاثیرگذار از جبهه مقاومت در جهان دیده است.

رییس دانشگاه گیلان با بیان اینکه شهید سلیمانی و شهید هنیه از چهره های مقاومت هستند که بی نظمی سیاسی جهان از توانمندی آنها به نظم بخشی می رسید، گفت: شهادت اسماعیلی هنیه در تهران یک اقدام غیر


برچسب ها: راه اندازی - موزه علم و فناوری - دانشگاه گیلان - دانشگاه - رییس دانشگاه گیلان - علم و فناوری - گیلان
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موزه علم و فناوری در دانشگاه گیلان

راه اندازی موزه علم و فناوری در دانشگاه گیلان