مطالب مرتبط:
برگزاری جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام
برگزاری جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام
تب وتاب یک استان برای برگزاری رویداد ملی شهدای مازندران
برگزاری لیگ ملی چوگان با حضور بانوان
برگزاری اولین جشنواره فرهنگی فردخت در استان البرز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 09:002024-08-21فرهنگي

برگزاری جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام خوسفی


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، گفت: برنامه های کنگره ملی ابن حسام خوسفی شاعر ایرانی، امسال در چهار مرحله در شهرهای تهران، بیرجند و خوسف برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، گفت: برنامه های کنگره ملی ابن حسام خوسفی شاعر ایرانی، امسال در چهار مرحله در شهرهای تهران، بیرجند و خوسف برگزار می شود.

علی فرخنده، امروز چهارشنبه 31 مرداد با بیان اینکه برگزاری کنگره ابن حسام خوسفی در چهار مرحله برنامه ریزی شده است، گفت: مرحله اول آن با مسئولیت دانشگاه بیرجند در قالب کمیته علمی و پژوهشی است که فراخون مقالات آغاز شده و حداقل سطح مقالات مجموعه جهان اسلام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، ادامه داد: مرحله دوم به موضوعات فرهنگی بر می گردد که میزبانی استان از جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام خواهد بود که این جشنواره توسط جهاد دانشگاهی برگزار می گردد و تربیت 180 شاعر جدید آیینی از نسل جوان و نوجوان برای استمرار این مسیر در مجموعه استان دنبال می شود.

وی افزود: چاپ مقالات واصله از اساتید زبده حوزه ادبیات کشور از دیگر برنامه های بخش فرهنگی این کنگره ملی است که رونمایی آن را در اختتامیه این جشنواره در 27اردیبهشت ماه، در شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - ابن حسام خوسفی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - مرحله - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام خوسفی

برگزاری جشنواره ملی شعر آیینی ابن حسام خوسفی