مطالب مرتبط:
حوادث مربوط به غرق شدگی در خراسان رضوی چهار برابر افزایش یافت
افزایش 4 برابری حوادث ناشی از غرق شدگی
حوادث مربوط به غرق شدگی در خراسان رضوی چهار برابر بیشتر شد
حوادث ناشی از غرق شدگی در مشهد 4 برابر افزایش یافت | ثبت 32 مورد حوادث مربوط به غرق شدگی در 4 ماه اول سال 1403 در مشهد
حوادث ناشی از غرق شدگی در مشهد چهاربرابر افزایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 13:202024-08-03پزشكي

افزایش چهار برابری حوادث غرق شدگی خراسان رضوی


میزان موارد مصدومیت ناشی از غرق شدگی در خراسان رضوی طی چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چهار برابری داشته است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی ، رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از فروردین ماه تا پایان تیرماه امسال 32 مورد مصدومیت ناشی از حوادث غرق شدگی به اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام شده است که از این تعداد هفت نفر در محل فوت کرده بودند و 25 مصدوم نیز با آمبولانس های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

دکتر علی یزدانی افزود: بر اساس بررسی های انجام شده در چهار ماهه نخست امسال مشخص شد که کمترین سن قربانی غرق شدگی مربوط به 2 پسر و یک دختر یک ساله و بیشترین سن مربوط به مردی 72 ساله بوده است.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: استخرهای کشاورزی هر چند برای ذخیره سازی آب ساخته می شوند اما در برخی مواقع حادثه می آفرینند و جان افرادی را که برای شنا و ماهیگیری به آنجا می روند می گیرند و در این حوادث، بیشتر کسانی که جان خود را در استخرهای کشاورزی از دست می دهند، کودکان و نوجوانان هستند که یا به خاطر شنا و یا به دلایل دیگر در این نوع استخرها غرق می شوند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی مشهد - اورژانس پیش بیمارستانی - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی مشهد - بیمارستان - دانشگاه علوم - خراسان رضوی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چهار برابری حوادث غرق شدگی خراسان رضوی

افزایش چهار برابری حوادث غرق شدگی خراسان رضوی