مطالب مرتبط:
دستگیری باند سارقان حرفه ای در خرمشهر
دستگیری دو متهم بیست فقره سرقت از مناطق مسکونی و باغ ویلا های شهر گلمکان
انهدام باند سارقان مسلح مامورنما در زاهدان
انهدام باند 3 نفره سرقت مسلحانه در زاهدان
انهدام باند 3 نفره سرقت مسلحانه در زاهدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 13:352024-07-27حوادث

دستگیری باند سارقان در تبریز با 60 فقره سرقت


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان حرفه ای و سابقه دار محتویات داخل خودرو با 60 فقره سرقت در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان حرفه ای و سابقه دار محتویات داخل خودرو با 60 فقره سرقت در تبریز خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر تبریز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی گسترده و استخراج تصاویر سارق از دوربین های مدار بسته محل های وقوع سرقت در نهایت موفق به شناسایی 3 نفر از متهمان سابقه دار شده و پس از اخذ مجوز از مرجع قضایی طی عملیات های جداگانه متهمان را در مخفیگاه های خودشان دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان دلالت دادند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان ، متهمان از قبول اتهام خودداری می کردند،اما با توجه به سوابق قبلی و دلایل مستند و مستدل موجود در پرونده ، نهایتا متهمان لب به اعتراف گشوده و دیگر همدستان و مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - فرمانده انتظامی استان - استان آذربایجان شرقی - دستگیر - فرمانده انتظامی - داخل خودرو - دستگیری
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان در تبریز با 60 فقره سرقت

دستگیری باند سارقان در تبریز با 60 فقره سرقت