مطالب مرتبط:
اقتدار و رعایت سلسله مراتب در نیروهای مسلح امری ضروری است
ایران نامزد بهترین تیم ملی فوتسال بانوان در سال 2023
ترور اسماعیل هنیه در حفاظت شده ترین مکان و امنیتی ترین زمان در شمال پایتخت ایران | اقتدار و امنیت ما را می خواستند به چالش بکشند | جبران این ضربه با اقدامات نمایشی ممکن نیست
سایپا در باره افزایش قیمت محصولاتش توضیح داد | از ابتدای سال تاکنون افزایش قیمت نداشته ایم
فرهنگ ایثار و شهادت سبب اقتدار جامعه می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 17:202024-07-31سياسي

محبت، اقتدار و انتظام هدف من در 5 سال مدیریتم بود


مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: روزی که مدیریت این سازمان را به عهده گرفتم سه هدف عمده را دنبال کردم و آن محبت، اقتدار و انتظام بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طاهری عصر چهارشنبه در مراسم سنگرسپاری مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در طول 5 سال خدمت خود جایی و کسی را سراغ ندارم که درخواست کمک کرده باشم و من را همراهی نکنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات استان با کمتر از 60 پرسنل مشغول کار است تصریح کرد: روزی که مدیریت این سازمان را به عهده گرفتم سه هدف عمده را دنبال کردم و آن محبت، اقتدار و انتظام بود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری بیان داشت: هرکار و اقدامی می خواستم انجام دهم حتماً با تصمیم جمعی و مشورت همکاران و معاونین سازمان بود.

وی با اذعان بر اینکه هدف اصلی ما بر این بود که انقلاب را آنگونه که هست پیش ببریم گفت: تلاشمان بر این بود برای تمامی اهداف انقلاب اسلامی و در مسیر این نظام گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری یادآور شد: ما باید گفتمان انقلاب اسلامی را به نهادهای اجتماعی بسط دهیم و از طریق تبلیغ از نهادهای خاص آن را در جامعه منتشر کنیم.

وی یادآور شد: رسانه و فضای مجازی در راه اهداف و برنامه های ما کمک حال و پای کار بودند.


برچسب ها: مدیرکل تبلیغات اسلامی - حجت الاسلام والمسلمین - چهارمحال و بختیاری - تبلیغات اسلامی - سازمان - حجت الاسلام - تبلیغات
آخرین اخبار سرویس:

محبت، اقتدار و انتظام هدف من در 5 سال مدیریتم بود

محبت، اقتدار و انتظام هدف من در 5 سال مدیریتم بود