مطالب مرتبط:
مصرف برق در خراسان رضوی به 1551 مگاوات رسید
مصرف برق در خراسان رضوی به 1551 مگاوات رسید
افزایش بیش از 12 درصدی مصرف برق نسبت به پارسال
دمای هوا در خراسان رضوی 2 درجه افزایش می یابد
تخصیص هزار و 100 میلیارد ریال برای برق رسانی مسکن خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 20:302024-08-19اقتصادي

افزایش مصرف برق در خراسان رضوی


اوج مصرف برق در تابستان امسال در استان خراسان رضوی به هزار و 551 مگاوات در شب رسید که در مقایسه با پارسال حدود سه درصد بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت:در هفته های اخیر گرمای هوا در خراسان رضوی به شدت افزایش یافت و شاهد اوج مصرف برق در مناطق تحت پوشش شرکت توزیع برق استان بودیم.

احمدی اسدی عصر دوشنبه افزود: با توجه به اینکه برنامه مدیریت مصرف برق برای بخشهای صنعت، کشاورزی، تجاری و اداری در ساعات روز به میزان 400 مگاوات در هر ساعت در خراسان رضوی اجرا می شود لذا اوج مصرف برق در استان در ساعات شب است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: پارسال اوج مصرف برق در شب در استان مربوط به 26 تیرماه به میزان هزار و 510 مگاوات بود.

مهندس اسدی افزود: با وجود تحت فشار بودن شبکه ناشی از گرمای هوا، شبکه توزیع برق خراسان رضوی پایدار و تامین برق مشترکین با تلاش متعهدانه کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی بدون وقفه انجام می شود.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یک میلیون و 500 هزار مشترک در سطح استان به جز شهرستانهای مشهد و طرقبه شاندیز دارد که مربوط به بخشهای خانگی، صنعتی، کشاورزی، اداری و تجاری هستند.


برچسب ها: خراسان رضوی - مصرف برق - خراسان - معاون بهره برداری - شرکت توزیع - رضوی - شرکت توزیع برق
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف برق در خراسان رضوی

افزایش مصرف برق در خراسان رضوی