مطالب مرتبط:
هوای اصفهان از فردا آلوده تر و گرم تر می شود
فوری؛ ساعت کاری ادارات تهران فردا 15 مرداد 1403 به دلیل گرمای هوا تغییر کرد؟
تصویب ممنوعیت مازوت سوزی نیروگاه شازند در کمیته ملی آلودگی هوا
فیلم | آتش گرفتن یک خودرو در زاهدان بخاطر گرمای هوا
خبر خوب پزشکی;رفع نیازهای تنفسی بیماران با بلندر هوا و اکسیژن ایران ساخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 23:552024-08-04اجتماعي

هوا آلوده تر و گرم تر می شود


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار تا اواخر هفته بر فراز استان اصفهان است.

آسیه آقایی افزود: آسمان بیشتر مناطق به صورت صاف و غبار رقیق در ساعات بعدازظهر و گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید به ویژه طی روزهای دوشنبه و سه شنبه (15 و 16 مرداد) در نیمه شرقی و تا حدی مرکز، گاهی همراه با گردوخاک محلی، کاهش دید و کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: همچنین از فردا تا پایان هفته روند افزایش تدریجی دما و ماندگاری هوای گرم در سراسر استان و بالارفتن آلاینده ازن در مناطق پرتردد و صنعتی اصفهان در ساعات ظهر و بعد از ظهر پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی افزود: هفته جاری افزایش نسبی میانگین دما، افزایش نسبی اشعه مضر خورشید و خطر گرمازدگی به ویژه برای گروه های حساس و اطفال و سالمندان را به همراه دارد.

آقایی با اشاره به اینکه افزایش دما طی این هفته همه مناطق استان را در برمی گیرد، خاطرنشان کرد: شدت گرما به ویژه در مناطق مرکزی و شمالی و شرقی استان محسوس تر خواهد بود.

وی گفت: بیشینه دمای هوای کلان شهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 42 درجه و کمینه آن بامداد فردا به 27 درجه بالای صفر می رسد.


برچسب ها: هواشناسی - افزایش - پیش بینی - افزایش ابر و وزش باد - ماندگاری هوای گرم - اداره کل هواشناسی - کارشناس هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

هوا آلوده تر و گرم تر می شود

هوا آلوده تر و گرم تر می شود