مطالب مرتبط:
قیمت بالای میگو در استان بوشهر و گلایه مندی مردم
اجرای طرح ساماندهی موتورسواران در استان بوشهر
اجلاسیه 22 شهید غریب در اسارت استان بوشهر
یک مجوز ایجاد در حوزه گردشگری استان بوشهر صادر شد
اجلاسیه 22 شهید غریب در اسارت استان بوشهر برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 09:352024-08-13ورزشي

پیشکسوت ورزش استان بوشهر تجلیل شد


به همت کمیته هنری و ورزشی بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر از «بهرام بهرام زاده» پیشکسوت ورزش وزنه برداری استان بوشهر تجلیل شد.

- بوشهر- به همت کمیته هنری و ورزشی بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر از بهرام بهرام زاده پیشکسوت ورزش وزنه برداری استان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دبیر کمیته هنری ورزشی بنیاد رشد و اندیشه سازندگی صبح سه شنبه در این مراسم گفت: در راستای برنامه های مدون شده این کمیته هر ماه از یکی از پیشکسوتان و بزرگان ورزش یا هنر استان بوشهر تجلیل می شود که به همین مناسبت امروز به همراه اعضای کمیته ورزش و هنری بنیاد در محضر استاد بهرام زاده هستیم.

نادر آزاده افزود: استاد بهرام زاده از مربیان زحمت کشی است که سال های بسیاری از عمر شریف خود را صرف خدمت به توسعه ورزش استان بوشهر کرده است.

آزاده با بیان اینکه این مربی دلسوز ساله است در مسیر پرورش استعدادهای ورزشی در استان تلاش کرده، افزود: تعدادی زیادی از شاگردان ایشان در مسیر ورزش قهرمانی در سطوح ملی و بین المللی حضور داشته و دارند.

دبیر کمیته ورزشی و هنری بنیاد رشد و اندیشه سازندگی بوشهر با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم این مجموعه، تجلیل و تقدیر از نخبگان و مفاخر ورزش و هنر استان بوشهر است افزود: باید شرایطی را فراهم آورد تا جوانان و نوجوانا


برچسب ها: استان بوشهر - بوشهر - ورزش - استان - بهرام - پیشکسوت - کمیته
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوت ورزش استان بوشهر تجلیل شد

پیشکسوت ورزش استان بوشهر تجلیل شد