مطالب مرتبط:
اجرای طرح ملی ظرفیت سازی اجتماعی در استان سمنان
اجرای طرح های « سدات» و « تام» در حوزه کشاورزی مازندران
اجرای طرح هجرت توسط نیروی انتظامی برای اخراج مهاجران غیرقانونی
تحول در جزییات زندگی شهری با اجرای طرح الگوی خدمت
اجرای طرح آشنایی سربازان وظیفه با کشت گلخانه ای در تکاب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 17:052024-08-12اجتماعي

اجرای طرح ساماندهی موتورسواران در استان بوشهر


باهدف حفظ سلامتی راکبان موتورسیکلت، انتظام بخشی، ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات، طرح 72 ساعته سراسری ساماندهی موتورسیکلت سواران از روز شنبه 20 مردادماه همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر آغاز شده و تا پایان امروز 22 مرداد ادامه دارد.

وی افزود: اگر موتور سیکلت 6 ماه و خودرو یک سال در پارکینگ باشد و اقدامی برای ترخیص آن انجام نشود، به عنوان وسائط نقلیه رسوبی به مزایده گذاشته می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر به سهم 25 درصدی اتباع در تصادفات فوتی استان اشاره و اظهار کرد: برخورد جدی با تخلفات رانندگی اتباع غیر مجاز و فاقد گواهینامه در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح های ترافیکی در شهر های اقماری استان، بیان کرد: با حضور گروه های گشت راهور، آموزش و نظارت بر رفتار رانندگان در حال اجراست.

سرهنگ صادقی گفت: سهم موتور سیکلت سواران در تصادفات استان 60 درصد و سن استفاده کنندگان به 10 سال هم می رسد که این یک خطر جدی است.

رییس پلیس راهور استان همچنین به طرح گواهینامه آسان یک روزه نیز اشاره کرد و گفت: این طرح در زمان حاضر در بوشهر و دشتستان در حال اجراست.


برچسب ها: استان بوشهر - استان - موتور - پلیس راهنمایی و رانندگی - موتورسیکلت - ساماندهی موتورسواران - ساماندهی موتورسیکلت
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ساماندهی موتورسواران در استان بوشهر

اجرای طرح ساماندهی موتورسواران در استان بوشهر