مطالب مرتبط:
تصاویر/اقامه نماز جماعت و پاسخگویی به زائران در موکب مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی
پیش بینی های جدید وزارت کشاورزی آمریکا برای سویا
خبرگزاری حوزه شتاب دهنده جهاد تببین است
تدوین کاتالوگ سه زبانه زرشک و عناب به همت جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی
حکم جهانی گینس برای علیرضا بیرانوند+ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 13:402024-08-21سياسي

حکم عزل سه مقام وزارت جهاد کشاورزی پابرجا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در روز های گذشته وزیر جهاد کشاورزی اقدام به برکناری مدیران عامل موسسه جهاد استقلال، سازمان تعاون روستایی و شرکت پشتیبانی امور دام کرده بود که این اقدام خلاف دستور مقامات دولت چهاردهم و حتی نامه صادر شده توسط خود .

- محمد علی نیکبخت در واکنش به برکناری غیرقانونی سه مقام وزارت جهاد کشاورزی، گفت: رییس دفتر معاون اول رییس جمهور نامه نامه زد، احکام را باید بنده ابطال کنم و با توجه به دلایلی که داشتیم هماهنگی های لازم صورت گرفت و احکام همچنان پابرجا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در روز های گذشته وزیر جهاد کشاورزی اقدام به برکناری مدیران عامل موسسه جهاد استقلال، سازمان تعاون روستایی و شرکت پشتیبانی امور دام کرده بود که این اقدام خلاف دستور مقامات دولت چهاردهم و حتی نامه صادر شده توسط خود وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر توقف هر گونه عزل و نصب تا استقرار دولت چهاردهم بوده است.

بر اساس اطلاعات دریافتی درباره سه مسئول وزارت جهاد کشاورزی این افراد در محل کار خود حاضر شدند و اسناد الزام آوری که سرپرست این شرکت ها نمی توانند امضا کنند، را نیز امضا کرده اند.

محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی اما در یک مصاحبه تلویزیونی در واکنش به برکناری سه مقام وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: اگر اج


برچسب ها: جهاد کشاورزی - وزیر جهاد کشاورزی - شرکت پشتیبانی امور دام - سازمان تعاون روستایی - کشاورزی - وزارت جهاد کشاورزی - جهاد
آخرین اخبار سرویس:

حکم عزل سه مقام وزارت جهاد کشاورزی پابرجا است

حکم عزل سه مقام وزارت جهاد کشاورزی پابرجا است