مطالب مرتبط:
برای نابغه فاو
رییس جمهور شهید خدمت به محرومان را وظیفه و ارزش می دانست
آخرین مصاحبه شهید اسماعیل هنیه ساعاتی پیش از شهادت
شهید هنیه: مساله فلسطین بالاترین اولویت را در ذهن رهبر انقلاب دارد
برگزاری آیین گرامیداشت شهید اسماعیل هنیه در شاهین شهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 08:552024-08-06سياسي

شهید طوسی؛ قهرمان و نابغه فاو


تکریم سردار شهید طوسی که به نابغه فاو معروف است تجلیل از یک فرد و فرمانده نیست بلکه ترویج، تبلیغ و تثبیت فرهنگی بوده که ریشه در عاشورا دارد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - هادی ابراهیمی کیایی*: سردار سرلشکر شهید طوسی، پهلوانی از نسل پهلوانان پیشین مازندران است که با پیش زمینه های تربیت خانوادگی و قله های اندیشه دینی و استعانت الهی، تبدیل به پهلوانی در تراز ملی و قابلیت جاودانگی و ماندگاری می شود، قهرمانی که با سلسله خلاقیت هایش، نابغه فاو لقب می گیرد و بخش عمده ای از پیروزی در عملیات غرورآفرین والفجر هشت بنام ایشان سند زده می شود.

طوسی، فرمانده رئوفی است که هم نفس رزمندگان تحت فرمانش، در خط مقدم جبهه ها و در خاکریزهای شب های حمله و حتی فراتر از آن در گشت های شناسایی قبل از عملیات، با استقبال از خطرها، خاطرات به یاد ماندنی و تأثیرگذاری را رقم زده و جاودانگی اش را ضمانت می کند.

مظلومیت و مهجوریت سرداران بنام مازندران و سایر استان های شمالی، نه تنها طوسی بزرگ را در کنج غربت قرار داده است، بلکه قاطبه حماسه آفرینان شجاع شمالی را در عزلت نگه داشته و تلاش برای پرده برداری و رونمایی از این پیشکسوتان ایثار و شهادت، رسالت قابل ستایش همه ذی نفوذان و دست اندرکاران شمالی است که می توانند زمینه ساز و یا اداره کننده چنین اجلاسیه ه


برچسب ها: شهید طوسی - نابغه - پهلوانی - فرمانده - هادی ابراهیمی - شهید - قهرمان
آخرین اخبار سرویس:

شهید طوسی؛ قهرمان و نابغه فاو

شهید طوسی؛ قهرمان و نابغه فاو