مطالب مرتبط:
گذرنامه های زیارتی اینترنتی ظرف 72 ساعت تحویل متقاضیان می شود
تحویل گذرنامه های زیارتی اینترنتی ظرف 3 روز
تحویل گذرنامه های زیارتی اینترنتی چقدر زمان می برد؟
دارندگان گذرنامه های زیارتی هم ارز اربعین می گیرند
دریافت گذرنامه زیارتی در کمتر از 72 ساعت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 14:352024-07-31اجتماعي

تحویل گذرنامه های زیارتی اینترنتی ظرف 3 روز


برای مراسم اربعین سال 1403 تلاش شده تا خدمات گذرنامه ای را گسترش داده و علاوه بر تمدید گذرنامه های قبلی زائران، گذرنامه های زیارتی نیز برای حضور در این مراسم صادر می شود.

- جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: برای درخواست صدور گذرنامه های زیارتی، نیازی به حضور فیزیکی شهروندان در مکان هایی مانند پلیس گذرنامه یا پلیس+10 نیست و متقاضیان می توانند به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت و حداکثر ظرف مدت 72 ساعت آن را تحویل بگیرند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپلیس، وی با بیان اینکه پلیس از همان سال گذشته در پایان مأموریت اربعین 1402، اقدامات عملیات و اجرایی خود را برای اربعین 1403 آغاز کرد، گفت: در این مدت ضمن شناسایی آسیب ها و مشکلات سال های گذشته، اقدامات لازم برای تردد هرچه بهتر و ایمن تر زائران انجام شد.

  سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از مرز سومار از آمادگی پلیس برای مدیریت سفر های زائران اربعین به کربلای معلی و عتبات عالیات خبر داد و افزود: با وجودی که سفر معنوی اربعین 1403 هنوز به صورت رسمی آغاز نشده، اما خدمات پلیس به زائران آغاز شده و هر روز هم گسترش پیدا می کند.

  رییس قرارگاه اربعین فرماندهی انتظامی کل کشور تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته تلاش خواهیم کرد مأموریت اربعین 1403 را بهتر از سال های گذشته به انجام برسانیم و در این راس


برچسب ها: گذرنامه - اربعین - پلیس - زائران - زیارتی - اینترنتی - اقدامات
آخرین اخبار سرویس:

تحویل گذرنامه های زیارتی اینترنتی ظرف 3 روز

تحویل گذرنامه های زیارتی اینترنتی ظرف 3 روز