مطالب مرتبط:
نیازسنجی و شناخت دائقه مخاطب لازمه کار فرهنگی است
امام جمعه تبریز: فعالیت فرهنگی نیازمند شناخت ذائقه مخاطب است
رونمایی و آغاز به کار شبکه فرهنگی تلویزیون اینترنتی دانشگاه شیراز
بررسی فرصت های برگزاری رویدادهای فرهنگی در بناهای باستانی
«آکوگیم»؛ بازی سازی با رویکرد فرهنگی و تربیتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 15:202024-07-27سياسي

نیازسنجی و شناخت ذائقه مخاطب لازمه کار فرهنگی است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اصل نیاز سنجی و شناخت دائقه مخاطب را از ضروریات کار فرهنگی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل ظهر شنبه در دیدار مدیر و کارکنان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد با تاکید بر نیاز سنجی و شناخت ذائقه مخاطب به عنوان بایدهای ضروری یک کار فرهنگی اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یا همان بچه های مسجد باید کانون وحدت بین عناصر مدیریتی و اجرایی خانه های خدا باشند و فعالیت خود را به جذب حداکثری جوانان و نوجوانان معطوف کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به رسالت های مهم نیروهای فرهنگی در مقابله با آسیب ها و هجمه های موجود خاطر نشان کرد: بچه های مسجد با پرهیز از موازی کاری در اجرای برنامه فرهنگی با دیگر نهادها باید از ظرفیت هنر و هنرمندان در جهت پیشبرد اهداف مذهبی و دینی استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن اشاره به تأثیر مثبت فعالیت ها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: این فعالیت ها بیشتر بر محوریت تدوین برنامه های مختلف درحوزه برادران متمرکز بوده و امیدواریم برنامه ها و فعالیت های مربوط به حوزه بانوان نیز به شکل پررنگ تری دنبال شود.


برچسب ها: فرهنگی - کانون های فرهنگی هنری - نماینده ولی فقیه - کانون های فرهنگی - کار فرهنگی - بچه های مسجد - شناخت
آخرین اخبار سرویس:

نیازسنجی و شناخت ذائقه مخاطب لازمه کار فرهنگی است

نیازسنجی و شناخت ذائقه مخاطب لازمه کار فرهنگی است