مطالب مرتبط:
خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به زوار ابا عبدالله الحسین
خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به زوار ابا عبدالله الحسین (ع)
خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به زوار ابا عبدالله الحسین
خدمات اتوبوسرانی تهران به زوار ابا عبدالله الحسین (ع)
خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به زائران اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 17:302024-08-17سياسي

خدمات اتوبوسرانی تهران به زوار اباعبدالله الحسین (ع)


نماینده قرارگاه مرکزی حمل ونقل اربعین حسینی در کشور عراق خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را تشریح کرد.

- نماینده قرارگاه مرکزی حمل ونقل اربعین حسینی در کشور عراق خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی علیزاده درباره اقدامات شهرداری تهران در مرزها برای راهپیمایی اربعین گفت: حسب ابلاغیه ستاد مرکزی حمل و نقل وزارت کشور مسئولیت حمل زوار در محور زرباطیه تا شهر کوت و بالعکس از عمود 662 به شهر مهران بر عهده شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و قرارگاه سفینه النجاه می باشد.

مدیرعامل اتوبوسرانی تهران افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته تیم عملیات و پشتیبانی قرارگاه سفینه النجاه از 15 مرداد ماه در خاک عراق مستقر شده است و شروع فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و با توجه به ابلاغیه قرارگاه مرکزی از 22 شرکت واحد اتوبوسرانی شروع به ورود ناوگان به خاک عراق کرده است و تاکنون بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در 2 مرحله انجام شده است.

مرحله اول ورود 70 دستگاه و مرحله دوم شامل ورود 150 دستگاه بوده است که با یاری خداوند در مورخ 28 مرداد نیز تعداد 35 دستگاه وارد خاک عراق خواهد شد.


برچسب ها: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران - شرکت واحد اتوبوسرانی - اتوبوسرانی - اباعبدالله الحسین - تهران - قرارگاه - شرکت واحد
آخرین اخبار سرویس:

خدمات اتوبوسرانی تهران به زوار اباعبدالله الحسین (ع)

خدمات اتوبوسرانی تهران به زوار اباعبدالله الحسین (ع)