مطالب مرتبط:
بررسی آخرین وضعیت ایستگاه ها و کیفیت هوای آذربایجان غربی
هشدار زرد افزایش دما در آذربایجان غربی
درخشش دانش آموزان استثنایی آذربایجان غربی در مسابقات کشوری
نوسازی مسکن در بافتهای فرسوده در آذربایجان غربی سرعت می گیرد
168 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در آذربایجان غربی افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 23:352024-07-24اقتصادي

نرخ های پوشاک در آذربایجان غربی تا بازگشایی مدارس بررسی شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بررسی نرخ های پوشاک مدارس را از اولویت های تنظیم بازار استان تا بازگشایی مدارس در استان عنوان کرد.

- ارومیه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بررسی نرخ های پوشاک مدارس را از اولویت های تنظیم بازار استان تا بازگشایی مدارس در استان عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد کرمی روز چهارشنبه در چهارمین جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی افزود: آموزش و پرورش ملزم است تا نظارت بر موضوع پوشاک را به صورت جدی پیگیری کرده و با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت موضوع لباس و فرم دانش آموزان را که از دغدغه های اصلی شهروندان در ایام بازگشایی مدارس است، مدیریت کند.

وی اظهار کرد: لازم است تا کمیته ای متشکل از اتحادیه و اصناف مرتبط تشکیل شده و موارد به صورت کارشناسی شده بر اساس ظرفیت واحدهای تولیدی مدارس انتخاب شوند.

کرمی با تاکید بر شفافیت در مراحل تهیه و توزیع پوشاک مدارس بیان کرد: نرخ های تعیین شده لازم است به موقع اعلام و به اطلاع مدارس و اولیای دانش آموزان برسد.

وی با اشاره به لزوم توجه به توزیع گوشت قرمز دولتی در سطح استان ادامه داد: لازم است جهاد کشاورزی استان و دستگاه های مرتبط گوشت های تهیه شده را به صورت وکیوم از طریق فروشگاه های زنجیره ای توزیع کرده و با


برچسب ها: آذربایجان غربی - بازگشایی مدارس - استاندار آذربایجان غربی - هماهنگی امور اقتصادی - آذربایجان - مدارس - تنظیم بازار استان
آخرین اخبار سرویس:

نرخ های پوشاک در آذربایجان غربی تا بازگشایی مدارس بررسی شود

نرخ های پوشاک در آذربایجان غربی تا بازگشایی مدارس بررسی شود