مطالب مرتبط:
کتاب امداد در طبیعت و نشان ملی حفاظت محیط زیست رونمایی شد
آیا کارخانه سیمان دیلمان، استانداردهای محیط زیست را رعایت می کند؟
تأکید رییس دانشگاه کردستان بر همکاری دانشگاه ها با محیط زیست
چاپ 50 عنوان کتاب تخصصی در انتشارات پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی
یک مسئول محیط زیست: آتش سوزی های سریالی در کهگیلویه وبویراحمد عمدی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 14:302024-08-10اجتماعي

2 رونمایی در سازمان حفاظت محیط زیست


با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست امروز (20 مردادماه) از «نشان ملی حفاظت از محیط زیست» و «کتاب امداد در طبیعت» رونمایی شد.

- با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست امروز (20 مردادماه) از نشان ملی حفاظت از محیط زیست و کتاب امداد در طبیعت رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نورالله مرادی در آیین رونمایی از نشان ملی حفاظت از محیط زیست گفت: این نشان به منظور نکوداشت مبتکران و فعالان شاخص حوزه محیط زیست طراحی شد.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: بر اساس مصوبه شماره 46 جلسه 736 شورای فرهنگ عمومی کشور در مورخ 3 دی ماه 1398 مصوب شده بود که نشان ملی حفاطت از محیط زیست برای اعطا به مبتکران و فعالان برگزیده حوزه محیط زیست طراحی شود.

وی در ادامه گفت: این نشان مقرر است توسط کارگروهی که توسط رییس سازمان حفاظت محیط زیست شکل می گیرد به فعالان و مبتکران شاخص در حوزه محیط زیست اهدا شود.

مرادی ابراز امیدواری کرد این نشان زمینه ساز افزایش فعالیت مبتکران و فعالان محیط زیست شود و موجبمعرفی و قدردانی از اندیشمندان و تاثیرگذاران حوزه محیط زیست کشور را فراهم سازد.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست همچنین هدف از نگارش کتاب امداد در طبیعت که برای رشته محیط بانی مقطع هنرستان در پایه یازدهم در شش فصل تدوین شده را آشنایی


برچسب ها: سازمان حفاظت محیط زیست - محیط زیست - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - حفاظت از محیط زیست - زیست - محیط
آخرین اخبار سرویس:

2 رونمایی در سازمان حفاظت محیط زیست

2 رونمایی در سازمان حفاظت محیط زیست