مطالب مرتبط:
کرمان در کانون توجه پیرغلامان حسینی سراسر جهان / شور عاشقان حسینی در جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت
استقبال کریمانه حسین آباد ایران از پیرغلامان 13 کشور جهان
استقبال از پیرغلامان 13 کشور جهان در کرمان
دوره های معارفی جامعه الزهرا(س) برای بانوان از سراسر جهان
رونمایی از تندیس اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 17:352024-07-30سياسي

دیار مقاومت؛ میزبان پیرغلامان حسینی از سراسر جهان


اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی امشب با حضور میهمانان داخلی و خارجی در جوار مزار سپهبد شهید قاسم سلیمانی واقع در گلزار شهدای کرمان آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان ، بیست و یکمین اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی از شامگاه امروز با شعار “کرمان حسین آباد ایران “ با حضور میهمانان داخلی و نیز میهمانانی از 13 کشور جهان در جوار مزار سپهبد شهید قاسم سلیمانی  در گلزار شهدای کرمان آغاز به کار می کند و تا 11 مرداد  ادامه خواهد داشت.

رییس بیست و یکمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی هدف از برگزاری این اجلاسیه را تکریم نوکران امام حسین علیه السلام اعلام و تصریح کرد: این رویداد برای تجلیل از افرادی است که سال های طولانی در خدمت اهل بیت علیهم السلام، واقعه عاشورا و به طور ویژه سیدالشهدا علیه السلام بوده اند.

رییس مرکز بسیج صدا و سیمای کشور گفت: تجلیل از پیرغلامان و بیان اهمیت این موضوع، بدین جهت است که نوکری اهل بیت علیه السلام نسل به نسل در بین ایرانیان وجود داشته و درواقع طراحی اجلاسیه برای پویاتر ماندن این ویژگی است.

رمضان نژاد  افزود: مقوله شعر به عنوان استوانه اصلی فرهنگ و ظریف بینی ایرانیان، به صورت ویژه به موضوعات و وقایع تاریخی می پردازد.


برچسب ها: سپهبد شهید قاسم سلیمانی - پیرغلامان - شهید قاسم سلیمانی - گلزار شهدای کرمان - بین المللی - حسین - قاسم سلیمانی
آخرین اخبار سرویس:

دیار مقاومت؛ میزبان پیرغلامان حسینی از سراسر جهان

دیار مقاومت؛ میزبان پیرغلامان حسینی از سراسر جهان