ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان با به کارگیری ایده های جدیدمدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در گروی به کارگیری ایده های جدید و تاثیرگذار است. - مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در گروی به کارگیری ایده های جدید و تاثیرگذار است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در مراسم تجلیل و تقدیر از عملکرد رؤسای بازارهای اختیاریه، ولنجک، جمالزاده و طرشت گفت: بررسی و ارزیابی عملکرد رؤسای بازارهای میوه و تره بار در ابتدای راه است. اعتقاد داریم باید ایده های جذاب، پیش برنده و توسعه گرایانه به کار گرفته شوند تا خدمات بهتری به همشهریان ارائه شود. وی گفت: باید بدانیم خدمات رسانی به شهروندان هیچ انتهایی ندارد و هر چقدر خوب عمل کنیم، باز هم فضا برای به کارگیری ایده های نو و خلاقانه در این حوزه وجود دارد. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار افزود: علاوه بر تقدیر از زحماتی که رؤسای بازارهای میوه و تره بار متحمل می شوند، باید از تلاش های مدیران میادین نیز تشکر کرد چرا که همکاری رؤسای بازارها و مدیران میادین در ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان تأثیرگذار است همچنین باید اشاره کرد که نظارت بر بازارها و برچسب ها: میادین میوه و تره بار - میوه و تره بار - خدمات رسانی - سازمان مدیریت - شهروندان - کیفیت خدمات - تره بار |
آخرین اخبار سرویس: |