مطالب مرتبط:
ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان با به کارگیری ایده های جدید
فیلم | خدمات رسانی موکب ها ر پایانه مرزی مهران
فیلم | خدمات رسانی موکب ها در پایانه مرزی مهران
خدمات رسانی موکب ها در شلمچه
خدمات رسانی موکب ها در شلمچه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 10:402024-08-17اقتصادي

ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان با به کارگیری ایده های جدید


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در گروی به کارگیری ایده های جدید و تاثیرگذار است.

- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در گروی به کارگیری ایده های جدید و تاثیرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در مراسم تجلیل و تقدیر از عملکرد رؤسای بازارهای اختیاریه، ولنجک، جمالزاده و طرشت گفت: بررسی و ارزیابی عملکرد رؤسای بازارهای میوه و تره بار در ابتدای راه است.

اعتقاد داریم باید ایده های جذاب، پیش برنده و توسعه گرایانه به کار گرفته شوند تا خدمات بهتری به همشهریان ارائه شود.

وی گفت: باید بدانیم خدمات رسانی به شهروندان هیچ انتهایی ندارد و هر چقدر خوب عمل کنیم، باز هم فضا برای به کارگیری ایده های نو و خلاقانه در این حوزه وجود دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار افزود: علاوه بر تقدیر از زحماتی که رؤسای بازارهای میوه و تره بار متحمل می شوند، باید از تلاش های مدیران میادین نیز تشکر کرد چرا که همکاری رؤسای بازارها و مدیران میادین در ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان تأثیرگذار است همچنین باید اشاره کرد که نظارت بر بازارها و


برچسب ها: میادین میوه و تره بار - میوه و تره بار - خدمات رسانی - سازمان مدیریت - شهروندان - کیفیت خدمات - تره بار
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان با به کارگیری ایده های جدید

ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان با به کارگیری ایده های جدید