مطالب مرتبط:
پیام تسلیت قالیباف در پی شهادت اسماعیل هنیه | ایران اسلامی و جبهه مقاومت از خون برادر شهید خود نخواهد گذشت
خون سرخ شهید هنیه پیروزی خط جهاد و مقاومت را تضمین کرد
پیام سید حسن خمینی در پی ترور شهید اسماعیل هنیه: شهادت، آرزوی مردانی بزرگ چون هنیه است/ مجاهدانی چون ایشان از میان ما می روند، اما راهشان تا حصول مقصود نهایی تداوم دارد/ امیدوارم این شهادت ها مقدمه پیروزی نهایی آرمان فلسطین باشد
شهادت شهید اسماعیل هنیه باعث پیروزی جبهه مقاومت خواهد شد
حمله پهپادی اسراییل به ضاحیه بیروت (+عکس) / نجات فرمانده حزب الله / یک شهید و 10 زخمی / وزیر دفاع امریکا: از اسراییل دفاع می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 12:252024-07-31سياسي

خون شهید و شهادت فی سبیل الله طریق پیروزی الهی برای مظلومان است


نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه بوشهر گفت: خون شهید و شهادت فی سبیل الله طریق پیروزی الهی و عامل امداد خداوندی برای مظلومان مقتدر و رهروان راه شهدا خواهد شد.

- بوشهر-نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه بوشهر گفت: خون شهید و شهادت فی سبیل الله طریق پیروزی الهی و عامل امداد خداوندی برای مظلومان مقتدر و رهروان راه شهدا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی شهادت اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس، آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه بوشهر پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه بوشهر آمده است: شهادت رییس دفتر سیاسی حماس، مجاهد فی سبیل الله؛ آقای اسماعیل هنیه توسط رژیم منحوس، نامشروع و تروریستی اشغالگر قدس را محکوم می نمایم.

بی تردید این عملیات با اجازه کانون جنایت و شرارت جهانی؛ آمریکا صورت گرفته است و حضور نتانیاهو در کنگره آمریکا و تشویق وی در آن کنگره حامی جنایت، چراغ سبزی برای ادامه جنایات گسترده و تأیید بر کشتار مردم گرانقدر فلسطین بود.

در ادامه این پیام بیان شده است: بی شک این جنایت فصل نوینی در شدت رویکرد انقلابی خط مقاومت بر ضد رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن به ویژه آمریکا ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه - امام جمعه بوشهر - امام جمعه - شهید و شهادت - بوشهر - ولی فقیه - رییس دفتر سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

خون شهید و شهادت فی سبیل الله طریق پیروزی الهی برای مظلومان است

خون شهید و شهادت فی سبیل الله طریق پیروزی الهی برای مظلومان است