مطالب مرتبط:
بهسازی کریدور اربعین در جنوب سیستان و بلوچستان
ارز اربعین در تمامی شعب پست بانک سیستان و بلوچستان عرضه می شود
فیلم| 20 شهرستان سیستان و بلوچستان فاقد مرکز اهدای خون
تبیین طرح ملی زندگی با آیه ها در پیاده روی اربعین
رفع چالش های موجود در راهپیمایی سال قبل جاماندگان اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 13:252024-08-04سياسي

تبیین ابعاد راهپیمایی اربعین از صدا و سیمای سیستان و بلوچستان


نماینده ولی فقیه در استان در جمع اصحاب رسانه گفت: صدا و سیمای استان باید ظرفیت تمدنی، وحدت جهان اسلام، خدمت رسانی طیف های مختلف و نیز اثرات مادی و معنوی ورود زوار پاکستانی اربعین به سیستان و بلوچستان را تبیین کند.

آیت الله محامی گفت: خوشبختانه صدا و سیمای استان رشد خوبی پیدا کرده و توانسته در مرکز کشور نیز برنامه های خوبی ارائه کند که جای تقدیر دارد.

امام جمعه زاهدان در واکنش به اظهارات مدیرکل صدا و سیمای استان مبنی بر رشد 30 درصدی مخاطبان شبکه استانی هامون عنوان کرد: افزایش تعداد مخاطبان صدا و سیمای مرکز استان خبر خوبی است که البته نباید به این مرحله اکتفا کنید بلکه باید پا را فراتر گذاشته و انگیزه بیشتری برای انجام کار داشته باشید و به راهکار های لازم جهت افزایش تعداد مخاطبان دست پیدا کنید.

آیت الله محامی بر لزوم استفاده از فرصت تاکید کرد و گفت: وقتی فرصت دارید که در صحنه ملی حضور پیدا کنید و از طرفی مخاطبان شما در استان نیز افزایش پیدا کرده، به مراتب مسئولیت شما هم سنگین تر می شود و باید محتوای مناسب و فاخر ارائه کنید و حداکثر بهره وری را داشته باشید.

وی ادامه داد: صدا و سیمای استان باید بلندگو و سخنگوی مردم بوده و مطالبه گری داشته باشد که این مسئله در جذب مخاطب نیز موثر است.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استان - نماینده ولی فقیه در استان - مخاطبان - بلوچستان - راهپیمایی اربعین - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

تبیین ابعاد راهپیمایی اربعین از صدا و سیمای سیستان و بلوچستان

تبیین ابعاد راهپیمایی اربعین از صدا و سیمای سیستان و بلوچستان