مطالب مرتبط:
اجتماع میلیونی اربعین نقطه قوت نظام اسلامی و جبهه مقاومت است
اربعین نماد شکوه و عزت اسلام/ مردم به برگزاری مراسم کمک کنند
برگزاری اجتماع بزرگ اربعینی ها برای بدرقه زائران تهرانی اربعین حسینی(ع)
همگام با زوار، 8 روز مانده تا اجتماع عظیم اربعین
روز شماری با رائرین تا اربعین ، 8 روز مانده تا اجتماع عظیم اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 16:452024-08-16سياسي

لزوم همکاری نمایندگان با دولت چهاردهم/ اجتماع بزرگ اربعین نماد عزت اسلامی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان خواستار همکاری نمایندگان مردم با دولت در انتخاب اعضای کابینه چهارم و انتخاب وزرایی متخصص و کارآمد تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان خواستار همکاری نمایندگان مردم با دولت در انتخاب اعضای کابینه چهارم و انتخاب وزرایی متخصص و کارآمد تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی 26 مردادماه در خطبه های نماز جمعه سمنان اظهار کرد: انتظار می رود همچنانکه رهبری معظم انقلاب تاکید فرمودند، نمایندگان مردم در خانه ملت کمک کنند تا به سرعت وزرا انتخاب و کابینه چهاردهم کار خود را شروع کند.

وی با بیان اینکه مجلس یک هفته پرکار پیش روی خود دارد ادامه داد: نمایندگان مجلس با توجه به شاخصه های مطرح شده توسط رهبری معظم انقلاب با سرعت و دقت بالا به انتخاب وزرایی کارآمد و کاردان کمک کنند.

امام جمعه سمنان اظهار امیدواری کرد: دولت مردان کابینه چهاردهم در خدمت به مردم بزرگ ایران اسلامی و حل مشکلات آنها موفق شوند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اجتماع بزرگ اربعین از مسوولان ذی ربط خواست در برگزاری این اجتماع بزرگ اسلامی کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه حضور پرشور در این اجتماع بزرگ نمادی از عزت و شکوه اسلامی است خاطرنشان کرد: آنهایی که توانا


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نمایندگان - نمایندگان مردم - انتخاب - رهبری معظم انقلاب - نماینده ولی فقیه - امام جمعه سمنان
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری نمایندگان با دولت چهاردهم/ اجتماع بزرگ اربعین نماد عزت اسلامی

لزوم همکاری نمایندگان با دولت چهاردهم/ اجتماع بزرگ اربعین نماد عزت اسلامی