مطالب مرتبط:
خانواده، رکن جامعه سالم اسلامی
مسجد بزرگترین پایگاه توحید و خدمت صادقانه به جامعه اسلامی است
رضا کیانیان خطاب به پزشکیان: آقای رییس جمهور با ما حرف بزنید/ چه شد که پیشوند «فرهنگ» از نام وزارت خانه «فرهنگ و ارشاد اسلامی» «حذف» شد؟
چه کسی بر کرسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکیه خواهد زد؟
مسجد بزرگ ترین پایگاه توحید و خدمت صادقانه به جامعه اسلامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 09:552024-08-21سياسي

مهم ترین دغدغه امروز جامعه اسلامی تغییر فرهنگ زندگی است


مهم ترین دغدغه امروز جامعه اسلامی تغییر فرهنگ زندگی است و این موضوعِ نگران کننده است چراکه تغییر سبک زندگی منجر به بی تفاوتی به اطرافیان شده است.

- اصفهان - دبیر ستاد امربه معروف اصفهان گفت: مهم ترین دغدغه امروز جامعه اسلامی تغییر فرهنگ زندگی است و این موضوعِ نگران کننده است چراکه تغییر سبک زندگی منجر به بی تفاوتی به اطرافیان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محسن مظاهری صبح چهارشنبه در همایش جهاد روایت بانوان با موضوع کجای تاریخ ایستاده ایم ، اظهار کرد: از ابتدای خلقت آدم، او و هدف خلقت و کمالش محقق نمی شد مگر اینکه شخصی بنام حوا در کنارش قرار می گیرد و اگر حوا خلق نمی شد آدم ابتر می ماند همانطور که عالم هستی اگر فاطمه (س) نداشت ابتر بود وخیر کثیر توسط این بانوی بزرگ اسلام در عالم ساری و جاری است.

وی با بیان اینکه در مسیر خلقت تا به امروز نقش زنان و بانوان بسیار چشمگیر و مؤثر بوده است، به نقش حضرت خدیجه (س) در صدر اسلام اشاره کرد و افزود: در صدر اسلام و درزمان رسالت پیامبر گرامی اسلام حضرت خدیجه مکمل این رسالت عظیم می شوند و این مسیر سخت و دشوار که مبارزه با جهل و نادانی بود را پیامبر طی نمودند.


برچسب ها: جامعه اسلامی - تغییر سبک زندگی - تغییر - اسلام - زندگی - مهم ترین - امربه معروف
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین دغدغه امروز جامعه اسلامی تغییر فرهنگ زندگی است

مهم ترین دغدغه امروز جامعه اسلامی تغییر فرهنگ زندگی است