مطالب مرتبط:
تمام بدهی های سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کردیم
سازمان تأمین اجتماعی در دولت شهید جمهور، در ریل «آینده سازی» قرار گرفت
نیمی از مردم تربت حیدریه تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند
طرح نهضت ملی مسکن روش مناسبی برای تحقق قانون جهش تولید مسکن بوده/ مسیر رسیدن به ساخت یک میلیون مسکن در دولت چهاردهم هموار خواهد بود
نیمی از جمعیت تربت حیدریه زیر پوشش تامین اجتماعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 08:402024-07-24پزشكي

ساخت 2 طرح درمانی تأمین اجتماعی در زنجان


هم اکنون مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان به 2 روش درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم به بیمه شدگان این سازمان ارائه خدمت می کند.

وی افزود: در درمان مستقیم تمامی خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی به صورت رایگان برای بیمه شدگان اجباری ارائه می شود.

به گفته مدیر درمان تأمین اجتماعی استان در حال حاضر مدیریت درمان استان با 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه در مناطق مختلف استان زنجان خدمات درمانی را به صورت رایگان ارائه می دهد.

جراحی علمداری افزود: از سوی دیگر به منظور تکمیل پوشش درمانی بیمه شدگان این مدیریت با 600 مرکز مستقل درمانی، مطب پزشکان و مراکز پاراکینیک قرارداد بسته است.

وی ادامه داد: در این نوع از ارائه خدمات درمانی که به درمان غیرمستقیم معروف است بیمه شدگان با پرداخت فرانشیز از خدمات درمانی مورد نیاز خود در مراکز طرف قرارداد بهره می برند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ادامه داد: مدیریت درمان استان زنجان به بیش از 53 درصد از جمعیت یک میلیون و 119 هزار نفری استان در حوزه های مختلف خدمات درمانی ارائه می کند که هدف کسب رضایتمندی گروه های تحت پوشش است.

جراحی علمداری گفت: طبق برآورد های انجام گرفته مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان ماهانه به طور متوسط هزار و 130 میلیارد ریال تعهدات درمانی به بیمه شدگا


برچسب ها: درمان - تأمین اجتماعی - خدمات درمانی - درمانی - بیمه شدگان - اجتماعی - مستقیم
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2 طرح درمانی تأمین اجتماعی در زنجان

ساخت 2 طرح درمانی تأمین اجتماعی در زنجان