مطالب مرتبط:
مهمترین برنامه های امیر نصیرزاده وزیر پیشنهادی وزارت دفاع؛ از توسعه در جنگ الکترونیک تا ارتقاء و روزآمدسازی دفاع و حفاظت الکترونیک، جنگال و سایبرنتیک
توسعه صنعت قطعه سازی و ماشین سازی از راهبردهای اصلی اقتصادی استان یزد است
اجرای طرح های هادی گامی به سوی توسعه روستا ها
ایران در توسعه مسیر شرقی کریدور شمال - جنوب نقش کلیدی دارد
در دوره اخیر مدیریت شهری حدود 100همت بار مالی از دوش شهرداری تهران برداشته شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 19:152024-08-14اقتصادي

ارتقاء درجه شهرداری های استان گامی مهم در مسیر توسعه شهری است


استاندار هرمزگان در پی اعلام موافقت وزیرکشور با ارتقاء درجه 8 شهرداری در استان، این گام مهم را نتیجه تلاش در مسیر توسعه شهری دانست.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در پی اعلام موافقت وزیرکشور با ارتقاء درجه 8 شهرداری در استان، این گام مهم را نتیجه تلاش در مسیر توسعه شهری دانست.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این خصوص گفت: در اعلام اخیر وزارت کشور 33 شهرداری در کشور ارتقاء درجه یافته اند که سهم هرمزگان 30 درصد این تعداد بوده است.

استاندار هرمزگان توسعه شهری را بخش مهمی از برنامه توسعه متوازن استان برشمرد و افزود: تلاش شهرداران و پیگیری های انجام شده برای ارتقای درجه ی 8 شهرداری استان ستودنی است و علاوه بر تأثیر بسزایی که در افزایش دستمزد کارکنان خواهد داشت موجب افزایش اعتبار و بودجه های عمرانی و اختصاص تجهیزات و ماشین آلات شهرداری ها نیز خواهد بود.

وی افزود: براساس ابلاغیه وزیر کشور درجه شهرداری بستک به درجه 7، شهرداری های پل و تازیان پایین به درجه 5 ارتقا یافته اند و شهرداری های سردشت، بالاشهر، گروک، شهردالی و لمزان نیز به درجه 4 رسیدند.

استاندار هرمزگان، هرچند در یک دوره چهار ساله شهرداری ها می توانند ارتقاء درجه داشته باشند اما این مهم چندین دوره به تعویق افتاد ه بود که با تکمیل مستندات و تأیید استانداری این اتفاق مهم


برچسب ها: استاندار هرمزگان - استان - هرمزگان - شهرداری - توسعه شهری - استاندار - توسعه
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء درجه شهرداری های استان گامی مهم در مسیر توسعه شهری است

ارتقاء درجه شهرداری های استان گامی مهم در مسیر توسعه شهری است