مطالب مرتبط:
برداشت سیب زمینی تابستانه از مزارع اردبیل
دوره مدرسه تابستانی کتابداران به میزبانی اردبیل آغاز شد
پیش بینی برداشت 9 هزار تن عسل در اردبیل
هیأت رییسه جدید شورای شهر اردبیل انتخاب شدند
اردبیل برند گردشگری جهانی را دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 15:502024-08-04اقتصادي

6 محصول گیاهان دارویی اردبیل سیب سلامت گرفته است


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: با تلاش مرکز رشد گیاهان دارویی، 6 محصول تولید شده در استان اردبیل سیب سلامت دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسام رسولی بعد از ظهر یکشنبه در آستانه چهل و چهارمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی و در بازدید خبرنگاران از واحدهای مختلف جهاد دانشگاهی در اردبیل، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف در سطح کشور و استان اردبیل فعالیت می کند به طوری که ما در استان سعی کردیم فعالیت جهاد دانشگاهی را متناسب با نیاز استان در پنج حوزه متمرکز کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه سلامت و درمان اکثر فعالیت های ما در مرکز درمان ناباروری قفقاز انجام می شود که گروه پژوهشی، بهداشتی و سلامت باروری، بانک ذخیره خون بند ناف و انجام مطالعات دقیق در این بخش از جمله این فعالیت ها است.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: خبرنگاران در بازدیدی که از مرکز درمان ناباروری قفقاز داشتند، از نزدیک با فعالیت های این مجموعه که بیش از 14 سال است فعالیت می کند، آشنا شده و در جریان روند درمان ناباروری مراجعان قرار گرفتند.

رسولی افزود: فعالیت این مرکز از سال 89 و با جذب یک پزشک مرد و یک پزشک زن و گذراندن دوره آموزشی در رویان آغاز شد و ما سعی کردیم خدمات مناسب و مطلوبی را در این 14 سال به مراجعان ارائه کنیم.


برچسب ها: جهاد دانشگاهی - استان اردبیل - اردبیل - رییس جهاد دانشگاهی - استان - گیاهان دارویی - جهاد
آخرین اخبار سرویس:

6 محصول گیاهان دارویی اردبیل سیب سلامت گرفته است

6 محصول گیاهان دارویی اردبیل سیب سلامت گرفته است