مطالب مرتبط:
گردشگری سلامت، بلای جان مستاجران اهوازی
ویرانی به نام مرمت؛ بلای جان بناهای تاریخی ایران
بازدید مهدی تاج از استادیوم یادگار
حضور مهدی تاج در ورزشگاه یادگارامام
تاج تهدید کرد: این باشگاهها سقوط می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 13:452024-08-13ورزشي

نمایش رقص و تاج بلای جان کشتی!


بدون شک کری خوانی های امیرحسین زارع و رحمان عموزاد نقش مهمی در افزایش انگیزه حریفان آن ها برای پیروزی در فینال المپیک داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که بسیاری از طرفداران کشتی 2 مدال طلای رحمان عموزاد و امیرحسین زارع در المپیک 2024 پاریس را حتمی می دانستند، رحمان عموزاد به بدترین شکل ممکن برابر حریف گمنام ژاپنی تن به شکست داد و امیرحسین زارع نیز مقابل کشتی گیر پا به سن گذاشته گرجستانی تسلیم شد.

برای رحمان عموزاد همه چیز خوب و عالی پیش می رفت؛ او همه حریفان را یکی پس از دیگری با قدرت از پیش رو بر می داشت و هر لحظه به مدال طلای المپیک نزدیک تر می شد.

رحمان تا فینال به معنای واقعی کلمه بی رحم بود؛ او ابتدا زین ردرفورد دارنده مدال های طلا و نقره جهان از آمریکا را 8 بر صفر برد، سپس اسلام دودایف کشتی گیر روسی الاصل از آلبانی را با امتیاز عالی 11 بر صفر از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی نیز با نتیجه باور نکردنی 10 بر صفر در همان 3 دقیقه نخست کار اسماعیل موسوکایف قهرمان روسی الاصل جهان از مجارستان را تمام کرد و 3 مبارزه حساس المپیک را بدون دادن حتی یک امتیاز تا رسیدن به فینال پشت سر گذاشت.

رحمان 3 رقیب اصلی خود را به بدترین شکل ممکن سلاخی کرده بود و سرمست از این پیروزی های غرور انگیز، رقص زودهنگام قهرمانی بر روی تشک پاریس را پس از راهیابی


برچسب ها: رحمان عموزاد - امیرحسین زارع - رحمان - امیرحسین - عموزاد - المپیک - کشتی
آخرین اخبار سرویس:

نمایش رقص و تاج بلای جان کشتی!

نمایش رقص و تاج بلای جان کشتی!