مطالب مرتبط:
کمیسیون فرهنگی برنامه های وزیر پیشنهادی ارتباطات را تایید نکرد
انتقاد صریح و بی پرده رسایی از برنامه های ستار هاشمی در کمیسیون فرهنگی
پروژه های نیمه تمام دولت سیزدهم در حال اجرا است
طرح توسعه اشتغال پذیری دانشجویان در سمنان اجرا شد
خوشحالیم با VAR عدالت اجرا شد | اخبار ورزشی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 10:152024-08-18سياسي

برنامه های فرهنگی در کردستان بر مبنای مردمی سازی اجرا می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: تولید محتوای همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در توسعه استان موثر است، زیرا گزارشات عملکرد نقاط ضعف و قوت و تهدیدها و فرصت ها (s.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: تولید محتوای همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در توسعه استان موثر است، زیرا گزارشات عملکرد نقاط ضعف و قوت و تهدیدها و فرصت ها (s.

w.

o.

t.

) را نیز آشکار می کند.

علی اصغر دریایی امروز یکشنبه (28 مردادماه) در گفت وگو با خبرنگاران استان از انتشار گزارش جامع سه ساله از فعالیت های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دولت سیزدهم خبر داد.

وی عنوان کرد: این گزارش حاوی اطلاعات کامل برنامه های فرهنگی و هنری در سراسر استان در دولت سیزدهم همراه با عکس و پوسترهای آن ها تهیه و منتشر شده است.

دریایی افزود: در تهیه گزارشات عملکرد عرصه فرهنگ و هنر تصاویر و پوسترهای برنامه ها از اهمیت فراوانی برخوردار است لذا براین اساس کلیه برنامه نه تنها دارای عکس و پوستر است بلکه عنوان و تاریخ برنامه ها نیز درج شده است.

مدیرکل فرهنگ کردستان ضمن اشاره به محتوای برنامه های فرهنگی و هنری دولت سیزدهم بیان کرد: در این دوره نه تنها هیچ جشنواره و همایشی تعطیل نشد بلکه جشنواره های راکد


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی در کردستان بر مبنای مردمی سازی اجرا می شود

برنامه های فرهنگی در کردستان بر مبنای مردمی سازی اجرا می شود