مطالب مرتبط:
رمضانی: خدا را شاکرم قراردادم تمدید شد
هیچ بنده ای را حقیر نشمار؛ شاید او ولیّ خدا باشد!
زوج من و روماریو را خدا ساخته بود
آرایش هفت رنگ الناز شاکردوست!/ تصاویر
رنگ بندی کامل گوشی های جدید گوگل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 08:402024-07-28سياسي

مسابقه کتابخوانی به رنگ خدا در کرمان


شهید عبدالمهدی مغفوری سال 1335 در کرمان به دنیا آمد و سمت های مختلفی مانند مسئولیت روابط عمومی در لشکر 41 ثارالله کرمان و دوران دفاع مقدس را به عهده داشت.

وی افزود: شهید مغفوری پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به کسوت پاسداری درآمد و سرانجام در سال 1364 در جریان عملیات کربلای 4 به فیض شهادت نائل آمد.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان تصریح کرد: امروزه مزار این شهید، محل زیارت و توجه انبوهی از مردم است که کنار مزار ایشان نشسته و به این واسطه از خداوند طلب حاجت می کنندسلطانی نژاد سپس درخصوص مسابقه کتابخوانی به رنگ خدا، گفت: این پویش برگرفته از کتاب به رنگ خدا که به همت زهرا سلطان زاده همسر شهید مغفوری نوشته شده است، می باشد.

وی افزود: بسیج رسانه استان کرمان از دی ماه پارسال، با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان، اقدام به راه اندازی پویش کتابخوانی به رنگ خدا کرده است.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان تصریح کرد:از دی ماه پارسال تاکنون قریب به 4 هزار و 255 اثر برای شرکت در این پویش ارسال شده استسلطانی نژاد گفت: علاقه مندان می توانند تا 20 مردادماه جاری، آثار و تولید محتوای خود را در قالب های کتابخوانی و هنری به آدرس الکترونیکیrangekhoda 1403@gmail.


برچسب ها: به رنگ خدا - مسابقه کتابخوانی - کتابخوانی - کرمان - استان کرمان - کتاب - بسیج رسانه
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتابخوانی به رنگ خدا در کرمان

مسابقه کتابخوانی به رنگ خدا در کرمان