مطالب مرتبط:
دبیر شورای عالی امنیت ملی: شهادت هنیه فقط با شهادت سردار سلیمانی قابل مقایسه است | همه جبهه مقاومت خونخواه اسماعیل هنیه خواهد بود
شهادت اسماعیل هنیه ثلمه جبران ناپذیری برای جبهه مقاومت است
شهادت اسماعیل هنیه باعث تقویت مقاومت اسلامی می شود
بعداز شهادت اسماعیل هنیه راه مقاومت پرصلابت تر ادامه دارد
خون شهید اسماعیل هنیه موجب استحکام جبهه مقاومت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 20:552024-08-01سياسي

شهادت «اسماعیل هنیه» حیات جدید در رگ های جبهه مقاومت است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دشمنان اسلام باید بدانند که خون شهدای فلسطینی و شهید «اسماعیل هنیه» تزریق حیات جدید در رگ های مقاومت است.

- اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دشمنان اسلام باید بدانند که خون شهدای فلسطینی و شهید اسماعیل هنیه تزریق حیات جدید در رگ های مقاومت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در پیامی با تسلیت شهادت رهبر مجاهد جبهه مقاومت اسماعیل هنیه آورده است: رژیم صهیونیستی که در پی عجز و ناتوانی در رویارویی با دلاورمردی های جبهه مقاومت، رو به کشتار مردم بیگناه به ویژه کودکان و زنان بی پناه آورده بود، اکنون بار دیگر بزدلانه به ترور ناجوانمردانه مردی از تبار مجاهدان فی سبیل الله رو آورده است.

در این پیام آمده است: ترور ناجوانمردانه مجاهد برجسته و شجاع فلسطینی، شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس که سال ها در میدان مبارزه آماده شهادت بود و خانواده و فرزندان خود را در این راه تقدیم کرد، ملت ایران، فلسطین، امت اسلامی و به ویژه مجاهدان جبهه جهانی مقاومت را سوگوار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در این پیام آورده است: دشمنان اسلام باید بدانند که خون شهدای فلسطینی و شهید اسماعیل هنیه تزریق حیات جدید در رگ های مقاومت است.


برچسب ها: اسماعیل هنیه - مدیرکل تبلیغات اسلامی - اسماعیل - جبهه مقاومت - مقاومت - تبلیغات اسلامی - شهدای فلسطینی
آخرین اخبار سرویس:

شهادت «اسماعیل هنیه» حیات جدید در رگ های جبهه مقاومت است

شهادت «اسماعیل هنیه» حیات جدید در رگ های جبهه مقاومت است