مطالب مرتبط:
لغو مجوز و تعزیرات حکومتی در انتظار گران فروشان پرواز های اربعین
لغو مجوز و تعزیرات حکومتی در انتظار گران فروشان پروازهای اربعین
لغو مجوز در انتظار گران فروشان پروازهای اربعین
مجوز گران فروشان بلیت پروازهای اربعین لغو می شود
گران فروشی به بلیت اتوبوس اربعین رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 12:252024-08-03اقتصادي

مجازات های سنگین در انتظار گران فروشان پرواز های اربعین


، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: نرخ مصوب بلیت پرواز های ویژه عملیات اربعین در نشستی با حضور رییس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیران ارشد صنعت، شرکت های هواپیمایی و انجمن مربوط بررسی و به تصویب رسید و اطلاع رسانی شد.

جعفر یازرلو افزود: مقرر شد که نرخ های مصوب بلیت پرواز ها بر روی سایت شرکت های هواپیمایی و سایت های معتبر اعلام عمومی شود و همگی مکلف به رعایت نرخ های مصوب هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: اگر در حوزه نمایش عرضه و فروش بلیت اقدامی خارج از نرخ های مصوب تعیین شده انجام شود، مرتکبین تحت عنوان گران فروشی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد، زائران هم می توانند از طریق سامانه حقوق مسافر این سازمان شکایت خود را ثبت کنند تا به آن رسیدگی شود.

یازرلو گفت: گشت های حضوری و برخط 24 ساعته برای رصد نرخ بلیت اعلامی از سوی شرکت های هواپیمایی و سایت ها راه اندازی شده است.

وی افزود: برای عملیات ویژه اربعین حسینی امسال تلاش شده است که پرواز ها از 26 فرودگاه به مقاصد مورد نظر انجام شود و  با طرف عراقی مذاکراتی انجام شده است.

همچنین طبق هماهنگی با فرودگاه ها و شرکت های هندلینگ داخلی تسهیلاتی برای زائران در نظر گرفته شده است که به عنوان مثال می توان به پارکینگ رایگان در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و افزایش مجوز ها با


برچسب ها: سازمان هواپیمایی کشوری - هواپیمایی - شرکت های هواپیمایی - سازمان هواپیمایی - سخنگوی سازمان هواپیمایی - سازمان - رییس سازمان هواپیمایی
آخرین اخبار سرویس:

مجازات های سنگین در انتظار گران فروشان پرواز های اربعین

مجازات های سنگین در انتظار گران فروشان پرواز های اربعین