مطالب مرتبط:
شکوفایی یک تمدن جدید با نابودی صهیونیست ها
شکل گیری تمدن جدید با نابودی صهیونیست ها
تلاش مدرسه دارالعلم، زمینه سازی تحقق تمدن نوین اسلامی است
حضور تامین سرمایه تمدن در رویداد بزرگ لندتک ایران
پیاده روی اربعین؛ نماد مرزبندی تمدن اسلامی و غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 18:552024-08-08سياسي

تمدن غرب درحال فروپاشی


تمدن غرب به پایان خود رسیده ودر حال فروپاشی است آنها در یک دوران 300ساله منابع مسلمانان راغارت کردند و در این دوران همیشه در حال جنگ و ادمکشی هستند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رییس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم بیست هفتمین یادواره شهدای260شهید منطقه هزارجریب و 11 شهید روستای کیاسر با بیان اینکه ما امروز در اردگاه امام حسین (ع) هستیم گفت: ما امروز باید یزید زمان را خوب بشناسیم و اسراییل غاصب وآنانی که در غزه فجایای انسان کشی را براه انداختند یزید زمان و حامیان آنان هستند.

سردار سلیمانی در تایید سخنان جناب محمد سنوار جانشین رهبر جنبش حماس گفت: امروز در غزه دو چیز اتفاق خواهد افتاد یا اسراییل از صحنه روزکار محو می شود و یا کربلای دیگر بوقوع می پیوندد.

وی تصریح کرد:امروز مردم غزه در معرض حملات وحشیانه اسراییل قرار گرفته اند و بیداد ظلم نشان از نابودی اسراییل غاصب دارد و آزادی مردم فلسطین نزدیک است.

وی  خاطر نشان کرد که ایران اسلامی پیش قراول فتح سنگر های کلیدی جهان است و به فرماندهی ولی فقیه زمان پیش می رود و اسلام در حال فتح سنگر های کلیدی جهان است و آینده از آن اسلام خواهد بود.


برچسب ها: امروز - رییس سازمان بسیج مستضعفین - اسراییل - سپاه پاسداران انقلاب - سازمان بسیج مستضعفین - تمدن غرب - رییس سازمان بسیج
آخرین اخبار سرویس:

تمدن غرب درحال فروپاشی

تمدن غرب درحال فروپاشی