مطالب مرتبط:
اضافه شدن 6 واحد نیروگاهی به چرخه تولید/ درخواست از مردم برای صرفه جویی در مصرف برق
صرفه جویی در مصرف آب و برق با مدیریت کولر های آبی
صرفه جویی 1300 مگاواتی ادارات در مصرف برق
لزوم صرفه جویی مشترکان کردستان در مصرف برق
هشدار شرکت توزیع نیروی برق اهواز برای صرفه جویی در مصرف برق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 15:052024-07-26سياسي

مردم در مصرف برق صرفه جویی کنند


امام جمعه اردستان با اشاره به گرمای هوا، گفت: توصیه می شود مردم در مصرف برق صرفه جویی کنند تا تابستان را بدون قطعی برق بگذرانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: هر قدمی که انسان ها در مسیر زیارت ائمه برمی دارند اجر و پاداش دارد و رفتن به نمازجمعه نیز دارای اهمیت بسیار است که در آیات قرآن کریم تاکید شده که خرید و فروش تعطیل شده و مردم به سوی نمازجمعه روند.

وی افزود: حضور در نمازجمعه باعث می شود افراد شارژ معنوی شوند، نمازجمعه اگر به سخره گرفته شود نشانه جهل افراد است که نمی دانند که این نماز چه برکاتی دارد و بی توجهی به آن روا نیست چرا که جزو مصادیق الهی است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: همه تا شعاع دو فرسخ باید در نمازجمعه شرکت کنند که البته برای برخی افراد با شرایط، استثنائاتی وجود دارد، دشمنان مردم را از نمازجمعه باز می دارند چرا که می دانند نقش مهمی دارد و هر گامی که به سوی نمازجمعه برداشته می شود از آتش جهنم دور می شود.

دهشیری تصریح کرد: رهبر انقلاب در جمع مجلسی ها، مطالبی را مطرح کردند که برجسته ترین آن ها تعامل مجلس و دولت بود و گزینش افرادی که باید در میدان باشند توسط رییس جمهور باید طبق مشخصات تعیین شده رهبری باشد، ایمان دار بودن، امید به آینده داشتن، نگرش


برچسب ها: نمازجمعه - جمعه - نماز - اردستان - امام جمعه - صرفه جویی - مردم
آخرین اخبار سرویس:

مردم در مصرف برق صرفه جویی کنند

مردم در مصرف برق صرفه جویی کنند