مطالب مرتبط:
ضرورت صدور آرای شفاف در دادگاه های استان کرمان
دادگاه صلح در شهرستان عسلویه تشکیل شد
ایجاد دادگاه صلح درکرمان
کمیسیون اقتصادی مجلس عبدالناصر همتی را با اکثریت آراء حائز شرایط لازم برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی دانست (فیلم)
ستار هاشمی: آینده بدون هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال به نتیجه نخواهد رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 10:202024-08-18سياسي

ایجاد دادگاه صلح تا 10 روز آینده در شهرستان های کرمان/ ضرورت صدور آراء شفاف


رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: پذیرفتنی نیست که دادگاه حتی یک مورد رد مال مبهم صادر کند و بایستی بر این موضوع نظارت بیشتری صورت بپذیرد.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: پذیرفتنی نیست که دادگاه حتی یک مورد رد مال مبهم صادر کند و بایستی بر این موضوع نظارت بیشتری صورت بپذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی 28 مرداد ماه در نشست ساماندهی کاهش جمعیت کیفری زندانیان استان کرمان، بر ضرورت صدور آرا شفاف و واضح تاکید کرد و افزود: لازم است روسای دادگستری ها و دادگاه های کیفری دو نظارت کنند تا رای مبهم یا رد مال مبهم صادر نشود .

وی در ادامه با اشاره به تاسیس دادگاه های صلح در شهرهای استان کرمان، بیان کرد: در آن دسته از حوزه های قضایی استان که دادگاه بخش وجود دارد، قانون جدید شوراهای حل اختلاف در حال اجرا شدن است و این به معنی تاسیس دادگاه های صلح در دادگاه های بخش نیست اما به دادگاه های بخش اختیارات دادگاه های صلح داده شده، بدون آنکه ابلاغ دادگاه صلح دریافت کرده باشند.

رییس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: در قانون پیش بینی شده در صورتی که رییس قوه قضاییه صلاح بداند در دادگاه بخش، دادگاه صلح راه اندازی بشود و تا زمانی که دادگاه صلح ایجاد نشده، دادگاه بخش اختیارات دادگاه صلح را دارد.


برچسب ها: دادگاه - استان کرمان - کرمان - استان - پذیرفتنی نیست - دادگستری - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دادگاه صلح تا 10 روز آینده در شهرستان های کرمان/ ضرورت صدور آراء شفاف

ایجاد دادگاه صلح تا 10 روز آینده در شهرستان های کرمان/ ضرورت صدور آراء شفاف