مطالب مرتبط:
فعالیت 190 سمن فعال دارای پروانه در استان زنجان
تشکیل و راه اندازی تشکل های امنیت ساز در استان مرکزی
30 پروژه شیلاتی استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود
کتاب رهاورد خدمت رونمایی شد/ روایتی مستند از اقدامات دولت سیزدهم در استان مرکزی
12 پروژه درمانی با اعتبار 2800 میلیارد تومان در استان بوشهر اجرا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 08:302024-08-14سياسي

اغلب پروژه های غیرفعال کتابخانه مرکزی استان ها فعال شده اند


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور می گوید در حال حاضر اغلب پروژه های کتابخانه مرکزی استان ها، که تا قبل از این متوقف مانده بودند، فعال شده اند.

- دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور می گوید در حال حاضر اغلب پروژه های کتابخانه مرکزی استان ها، که تا قبل از این متوقف مانده بودند، فعال شده اند.

خبرگزاری مهر ؛ گروه فرهنگ و ادب_ فاطمه میرزاجعفری: نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان یک نهاد مستقل در حوزه ساخت کتابخانه و نظارت بر آن، خرید کتاب و فراهم کردن دسترسی بیشتر و سهل تر مخاطبان کتاب دوست به کتاب است.

به بهانه پایان کار دولت سیزدهم و با روی کار آمدن دولت چهاردهم گپ و گفتی دوساعته با مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور داشتیم تا از فعالیت های نهاد کتابخانه ها در زمینه های مختلف مطلع شویم.

در این گفت وگو درباره خرید کتاب از ناشران توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور، بودجه، سند ملی خواندن، معیشت کتابداران، تجهیز کتابخانه ها، افزایش کتابخانه های سیار و غیره صحبت کردیم.

مشروح این گفت وگو را در ادامه می خوانید: * آقای رمضانی به عنوان سوال اول کمی درباره چالش های دوره ای که به عنوان دبیرکل در نهاد کتابخانه های عمومی کشور مستقر بودید توضیح دهید؟ بنده پیش از اینکه این مسئولیت را تحویل بگیرم، معاون توسعه کتابخان


برچسب ها: نهاد کتابخانه های عمومی - کتابخانه - نهاد کتابخانه ها - کتابخانه های عمومی - کتاب - کتابخانه ها - کتابخانه مرکزی
آخرین اخبار سرویس:

اغلب پروژه های غیرفعال کتابخانه مرکزی استان ها فعال شده اند

اغلب پروژه های غیرفعال کتابخانه مرکزی استان ها فعال شده اند