مطالب مرتبط:
ثروت چگونه در سطح جهانی تقسیم می شود؟
عصبانیت مردم کره از فرانسه
هواشناسی اردبیل هشدار «سطح زرد» صادر کرد
متناسب سازی حقوق بازنشستگان در آستانه اجرایی شدن/ کلافگی مردم از زمان بندی و بی برنامگی خبر تعطیلی/ پیشخوان
صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 15:402024-07-28سياسي

6 تشکل مردم نهاد خیریه در سطح ملی تجلیل می شوند


برای اینکه جمعیت جوانمان را به سمت کارهای خیر و حوزه احسان و نیکوکاری سوق بدهیم، ضرورت دارد با برگزاری جشنواره هایی از جمله جشنواره ملّی اعطای نشان نیکوکاری این حوزه را تقویت کنیم.

- خبرگزاری مهر - گروه دین و اندیشه- فاطمه علی آبادی: از جمله مفاهیم ارزشمندی که به عنوان یکی از اصول مورد توجه همه شریعت ها و سنت ها به ویژه اسلام در طول تاریخ بوده و در آموزه های دین اسلام نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته و به آن سفارش شده است احسان و نیکوکاری در جامعه است.

بر همین اساس برای ارزیابی تشکل های مردم نهاد در نخستین جشنواره اعطای نشان نیکوکاری و آخرین آمار و اطلاعات مربوط به آن با محسن ولییی؛ معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور و دبیر شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره ملی اعطای جایزه نیکوکاری به گفت وگو پرداختیم که حاصل آن در ادامه تقدیم مخاطبان می شود: *جنابعالی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری جشنواره ملّی اعطای نشان نیکوکاری، چه اهداف و کارکردهایی را برای آن متصور هستید؟ امر نیکوکاری، خیر، احسان، کمک کردن به هم نوعان، تعاون و مشارکت، یک امر بدیهی است که در ذات مردم عزیز ما همیشه وجود داشته و در احادیث، روایات و احکام دینی ما هم تأکید بسیار زیادی بر دستگیری و کمک به هم نوع شده است.


برچسب ها: نیکوکاری - احسان و نیکوکاری - جشنواره - سازمان امور اجتماعی کشور - مردم نهاد - تشکل های مردم نهاد - شورای سیاستگذاری
آخرین اخبار سرویس:

6 تشکل مردم نهاد خیریه در سطح ملی تجلیل می شوند

6 تشکل مردم نهاد خیریه در سطح ملی تجلیل می شوند