مطالب مرتبط:
هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر منتشر شد
هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر منتشر شد
هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر منتشر شد
استاد اصولگرای دانشگاه تهران: مذاکره نیاز به بده بستان دارد
واکنش تند ایران به بیانیه مشترک نخست وزیران استرالیا، نیوزیلند و کانادا علیه تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 10:302024-07-30دانش

هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در جدیدترین کتاب مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر، مطالعه رابطه بین بازاریابی داخلی، ذینفعان داخلی و خارجی و شرکت ها به عنوان موضوعات جدید بررسی شده اند.

- هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر با عنوان Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در جدیدترین کتاب مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر، مطالعه رابطه بین بازاریابی داخلی، ذینفعان داخلی و خارجی و شرکت ها به عنوان موضوعات جدید بررسی شده اند.

این کتاب شامل 5 بخش با عناوین مقدمه ای بر بازاریابی داخلی ، بازاریابی داخلی: استراتژی ، بازاریابی داخلی: ابزار ها و مدل ها ، بازاریابی داخلی: عملیاتی سازی و عملکرد و بازاریابی داخلی: ارتباطات و وفاداری ذینفعان است.

هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر با عنوان Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management با نگارش و ویرایش دکتر پانته آ فرودی و دکتر مرتضی اکبری و بر اساس تفاهم نامه همکاری انتشارات دانشگاه تهران و انتشارات اشپرینگر چاپ و منتشر شده است.

 


برچسب ها: بازاریابی - دانشگاه تهران - داخلی - دانشگاه - انتشارات - مشترک - تهران
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر منتشر شد

هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر منتشر شد