مطالب مرتبط:
ابراز نگرانی وزیر خارجه هلند از وخامت اوضاع در منطقه غرب آسیا
قدمت دیرینه نودل در شرق آسیا و ماکارونی در غرب و مدیترانه
قدمت دیرینه نودل در شرق آسیا و ماکارونی در غرب و مدیترانه
قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به دست آمده
قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 10:402024-08-11سياسي

جمهوری اسلامی ایران بازیگر اصلی منطقه غرب آسیا است


معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه قدرت بازدارندگی امروز ما به برکت خون شهدا به دست آمده است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در تمام اتفاقات منطقه غرب آسیا بازیگر اصلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر دریادار حبیب الله سیاری، رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش شامگاه روز شنبه 20 مرداد، در اجلاسیه استانی کنگره شهدای در غربت استان یزد که در پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد تمام شهدا به ویژه شهدای غریب و تسلیت ایام عزاداری ماه صفر، یادآور شد: امام راحل (ره) فرمودند: محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته و این از بار معنایی بالایی برخوردار است.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان این جلاسیه استانی، افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این باره می فرمایند: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست .

امیر دریادار سیاری با اشاره به بیانات معظم له مبنی بر اینکه ما هر چه داریم به برکت خون شهداست ، عنوان کرد: دشمن به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی از هر ترفندی برای شکست انقلاب و بازگشت حکومت مستبد پهلوی استفاده کرد؛ ابتدا به تفرقه افکنی بین قومیت ها پرداخت و در ادامه 17 هزار نفر را در کشورمان ترور کرد و پس از ناکامی در این حربه، حمله نظامی به خاک جمهوری اسلامی را عملیاتی کرد.


برچسب ها: معاون هماهنگ کننده ارتش - جمهوری اسلامی ایران - منطقه غرب آسیا - جمهوری اسلامی - امیر دریادار - دانشگاه علوم پزشکی یزد - شهدا
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران بازیگر اصلی منطقه غرب آسیا است

جمهوری اسلامی ایران بازیگر اصلی منطقه غرب آسیا است