مطالب مرتبط:
تصاویر/ گردهمایی سالانه طلاب عصر انقلاب با حضور رییس مجلس شورای اسلامی
ملاقات رییس مجلس با طلاب در گردهمایی سالانه طلاب عصر انقلاب + عکس
مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم: نزدیک به هفده میلیون مردمی که به دکتر پزشکیان رأی دادند خواهان تغییر روش ها و سیاست های گذشته هستند/ کابینه ای توانمند و تحول خواه که در راستای شعارها و وعده های رییس جمهور باشد، معرفی نمایید
دستور مهم دادستان کل به رییس هیات مقررات زدایی
شریعتی: رییس جمهور کارآمدترین فرد را برای تصدی وزارت راه و شهرسازی به مجلس معرفی کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 11:252024-08-10سياسي

رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب جدید چناران معرفی شدند


آیین تکریم و معارفه رؤسای دادگستری و دادستان های سابق و جدید چناران با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسوولان شهرستان و همچنین معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی برگزار شد.

- مشهد- آیین تکریم و معارفه رؤسای دادگستری و دادستان های سابق و جدید چناران با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسوولان شهرستان و همچنین معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مهدی بصیری اظهار کرد: لازمه قضاوت اسلامی علم، تقوا و عشق و علاقه است.

اگر قاضی دانش قضایی خود را به روز کند و در داشتن تقوای الهی بکوشد و عشق و علاقه به حل مشکلات مردم داشته باشد، قضاوت علمی و عادلانه او به درستی انجام خواهد شد و خداوند نیز تا زمانی که اینگونه باشد از او حمایت خواهد کرد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی خطاب به مردم شهرستان و مراجعان دستگاه قضایی گفت: حکم قاضی بر اساس اسناد و مدارک و دلایل موجود در پرونده است، اما در بعضی موارد ممکن است طرفین تمامی آنچه را که می دانند بیان نکنند و در این صورت رأی دادگاه که بر اساس ادله ی ظاهری صادر می شود مطابق با واقع نباشد، آنچه در چنین مواردی باید به آن توجه شود این است که حکم ظاهری دادگاه موجب تبدیل حقیقت نمی شود و اگر بر اساس ادله ی موجود حکمی به نفع کسی صادر شود


برچسب ها: دادگستری خراسان رضوی - دادگستری - رییس کل دادگستری - معاون قضایی - خراسان رضوی - تکریم و معارفه - دادستان
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب جدید چناران معرفی شدند

رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب جدید چناران معرفی شدند