مطالب مرتبط:
خدمات دهی 7 درمانگاه هرمزگان در عراق به زائران اربعین
نیروی هوایی ارتش برای خدمات رسانی به زوار اربعین حضور دارد
ویدئو | روایت شهرآرانیوز از فعالیت های راهنمایان زائر در مسیر پیاده روی اربعین| راهنمایان راه عشق، گام به گام در کنار زائرین
قیمت دینار عراق ارز اربعین امروز سه شنبه 30 مرداد 1403+جدول
ارائه خدمات هلال احمر خوزستان به 2700 نفر در ایام اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 18:152024-08-20پزشكي

جامعه پزشکی بوشهر به 4800 زائر اربعین در عراق خدمات ارائه کرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ارائه خدمات درمانی تیم اعزامی بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به بیش از 4 هزار و 800 نفر از زائرین اربعین در عراق تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر ، دکتر حسن ملکی زاده بیان کرد: گروه های درمانی اعزامی به مسیر پیاده روی اربعین شامل پزشکان متخصص اطفال، داخلی، پوست، آسم و آلرژی، پزشک عمومی، پرستار، بهیار، تکنسین دارویی، فوریت های پزشکی، روانشناس است.

او افزود: تیم اعزامی با مشارکت بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در 7 موکب در مسیر نجف به کربلا خدمات بهداشتی و درمانی را به زائران حسینی ارائه می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: معاینه، خدمات پرستاری، مشاوره و روانشناسی، آموزش بهداشت فردی جمعیت و فرزندآوری، مقابله با گرمازدگی، نحوه مراقبت از تاول پا و نحوه مقابله با پشه آئدس، پیشگیری و درمان بیماری های تنفسی و گوارشی از جمله خدمات ارائه شده به زائران بوده است.

7 گروه درمانی از استان بوشهر شامل 160 نفر با ترکیبی از 25 پزشک متخصص و عمومی، 105 پرستار، بهیار و دارویار و 30 نیروی خدماتی و پشتیبانی به همراه دارو و تجهیزات پزشکی در مسیر کربلا به نجف و در شهر کربلا، حضور دارند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر - دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم - رییس دانشگاه علوم پزشکی - پزشک - پزشکی - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

جامعه پزشکی بوشهر به 4800 زائر اربعین در عراق خدمات ارائه کرد

جامعه پزشکی بوشهر به 4800 زائر اربعین در عراق خدمات ارائه کرد