مطالب مرتبط:
سیدحسن نصرالله: لحن بیانیه رهبر انقلاب درباره ترور شهید هنیه از پیام حادثه کنسولگری محکمتر بود/ آیا رژیم صهیونیستی تصور می کند که فرمانده شهید اسماعیل هنیه را در تهران ترور کند، ایران ساکت می ماند؟
ترور شهید هنیه نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است
کشورهای منطقه برای ایجاد ثبات و آرامش باید مقابل اسراییل بایستند/ ترور شهید هنیه نشان داد جنایت، سرشت رژیم صهیونیستی است
محمد سالاری با اشاره به ترور شهید هنیه: مهم ترین هدف رژیم صهیونیستی به چالش کشیدن راهبرد تعامل و تنش زدایی در سیاست خارجی دولت پزشکیان است
پاسخ به ترور شهید هنیه تزلزل درونی رژیم صهیونیستی را بیشتر می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 13:352024-08-02بين الملل

اعلام انزجار مردم آبادان و خرمشهر از رژیم صهیونیستی و ترور شهید هنیه


اهالی آبادان خرمشهر باردیگر با حضور در صحنه، اقدام رژیم صهیونیستی در ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان ؛ مردم  شهید پرور و همیشه در صحنه جنوب غرب خوزستان در پی جنایت رژیم منحوس صهیونیستی سکوت نکردند و با مشت های گره کرده، خشم خود را از این جنایت ابراز کردند.

غیورمردان مرزنشین با مشت های گره کرده و شعارهای ضد صهیونیستی و متحدانش خشم خود را از این ترور بزدلانه نشان دادند و خواستار برخورد جدی با عاملان این جنایت شدند.

مردم، دانشجویان، اساتید دانشگاه و سران عشایر با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، هیهات من الذله، مرگ بر صهیونیسم، آمریکا اسراییل عدو المسلمین، لا الا الله اسراییل عدو الله، حزب الله فلسطین الجهاد الجهاد رژیم کودک کش اسراییل را عامل این جنایت دانستند.

در ادامه نیز مردم با شعار های حسین حسین شعار ما خامنه ای امام ماست، سپاهی دلاور انتقام انتقام، رزمنده فلسطین انتقام انتقام خواستار خونخواهی مهمان شهید اسماعیل هنیه شدند.


برچسب ها: صهیونیستی - اسراییل - رژیم صهیونیستی - جنایت - آبادان - خبرگزاری صدا و سیما - رژیم
آخرین اخبار سرویس:

اعلام انزجار مردم آبادان و خرمشهر از رژیم صهیونیستی و ترور شهید هنیه

اعلام انزجار مردم آبادان و خرمشهر از رژیم صهیونیستی و ترور شهید هنیه