مطالب مرتبط:
حضور 140 شاعر با 400 اثر در کنگره منطقه ای شعر محرم
حضور 140 شاعر با 400 اثر در کنگره منطقه ای شعر محرم
ارسال حدود 200 اثر به محفل شعر نماز
آیین اختتامیه ششمین کنگره ملی شعر اربعین
ارسال 27 اثر به دبیرخانه بخش ملی تئاتر خیابانی اشکواره حسینی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 17:352024-08-12سياسي

بیش از 600 اثر به کنگره شعر اربعین ارسال شد


آثار ارسالی به این رویداد حدود 627 اثر از سراسر کشور و حضور 260 شاعر نامی در این رویداد از اتفاقات بسیار مبارک و خوبی نسبت به سال های گذشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما ؛ حجت الاسلام سیدمهرداد حسینی سیدانی با حضور در برنامه سلام خبرنگار با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت هنر می توان اربعین و قیام جاوید امام حسین (ع) را به تصویر کشید گفت: یکی از ظرفیت های هنر، استفاده از ظرفیت شعراست، امام صادق (ع) پیرامون زنده نگه داشتن نام و یاد امام حسین (ع) می فرمایند هر کسی یک بیت شعر درباره حادثه عاشورا بگوید کسانی را که با آن بیت شعر می گریاند و می گریند خداوند بهشت را بر آنها واجب می کند.

حسینی سیدانی درباره جزییات کنگره شعر ادبی و مذهبی اربعین افزود: این رویداد با نام و یاد شهید حاج محسن فخری زاده برگزار می شود، زیرا این شهید والامقام که ذوق هنری داشتند پایه گذار این رویداد بودند و امروز هم با حضور خانواده محترم این شهید برگزار شد.

حسینی سیدانی با اشاره به اینکه این رویداد با محوریت نقش اربعین در تثبیت نهاد خانواده برگزار شد گفت: نقش اربعین در تثبیت فرهنگ مقاومت و همراهی با محور فَاستَقِم کَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَکَ وَلا تَطغَوا ۚ إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ مسئله مقاومت از دیدگاه فرهنگ عاشورایی بسیار مهم بود که اشعار خوبی ار


برچسب ها: اربعین - رویداد - امام حسین - حسین - کنگره - ظرفیت - استفاده
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 600 اثر به کنگره شعر اربعین ارسال شد

بیش از 600 اثر به کنگره شعر اربعین ارسال شد