مطالب مرتبط:
ظفرقندی : اساس کار من تعامل مثبت برای رفع مشکلات مردم است
میدری از صفر شروع نمی کند؛ از همان روز اول کار را به نحو احسن پیش می برد | نوری قزلجه قدرت تعامل خوبی با نمایندگان دارد
موفقیت 10دانش آموزخراسان جنوبی در المپیاد علوم و فناوری نانو
ظفرقندی، وزیر بهداشت پیشنهادی پزشکیان: اینکه بیماران نباید جز رنج بیماری رنج دیگری متحمل شوند هدف من برای ورود به این عرصه است/ به تعامل مثبت، فعال و سازنده با نمایندگان مجلس نیاز داریم/ رفع مشکلات کادر سلامت ضروری است
تیم والیبال متوسطه اول گلستان نایب قهرمان المپیاد ورزشی دختران سمپاد کشور شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 11:402024-08-17فرهنگي

تعامل و انجام کار گروهی مهمترین درس المپیاد فیلمسازی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آتریا علیرضایی که با ایده «رویای گنج» در هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران حائز رتبه برگزیده شد، - برگزیده بخش ایده هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران گفت: در المپیاد، کار گروهی را تجربه کردیم و متوجه شدیم که تعامل مناسب با همکاران، از مهمترین عوامل تولید یک فیلم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آتریا علیرضایی که با ایده رویای گنج در هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران حائز رتبه برگزیده شد، گفت: ایده من برای شرکت در المپیاد مربوط به اصفهان بود.

براساس این ایده، دو نوجوان اصفهانی در پی پیدا کردن گنجی هستند، آنها می دانند که گنج مورد نظر در اصفهان است، چون خوابش را دیده بودند، اما فکر می کنند این گنج، شاید در یکی از بنا های تاریخی این شهر باشد و در نهایت متوجه می شوند گنجی که به دنبالش هستند خود اصفهان است.

وی در پاسخ به این سئوال که ایده این داستان چگونه به ذهنش رسید، ادامه داد: کتاب کیمیاگر نوشته پائولو کوییلو کمک زیادی به من کرد، این کتاب اشاره ای به همین موضوع دارد و من به نوعی از آن برداشت ذهنی کردم.

با مطالعه این کتاب متوجه شدم که حالت معنوی که نویسنده به آن اشاره کرده، می تواند شهر خودم باشد، همان جایی که در آن زندگی می کنم.


برچسب ها: المپیاد فیلمسازی نوجوانان - المپیاد - نوجوانان ایران - فیلمسازی - نوجوان - نوجوانان - برگزیده
آخرین اخبار سرویس:

تعامل و انجام کار گروهی مهمترین درس المپیاد فیلمسازی بود

تعامل و انجام کار گروهی مهمترین درس المپیاد فیلمسازی بود