مطالب مرتبط:
زائر پست سامانه برای پیگیری افراد گمشده در راهپیمایی اربعین
ثبت نام بیش از 170 هزار زائر اربعین خراسان رضوی در سامانه سماح
اعزام 482 زائر اربعین با ناوگان حمل و نقل چهارمحال وبختیاری
آموزش گام به گام ثبت نام در سامانه سماح برای اربعین 1403
شعب پست بانک ارز اربعین ساکنان روستاهای خراسان رضوی را تامین می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 00:352024-08-10سياسي

زائر پست سامانه ای برای پیگیری افراد گمشده در راهپیمایی اربعین


، برنامه صف اول شنبه شب با حضور محمود لیایی مدیرعامل شرکت ملی پست به بررسی موضوع هزار روز خدمت شرکت ملی پست در دولت سیزدهم پرداخته شد.

سوال: در خصوص هوشمند سازی پست و ارسال مرسوله لطفا توضیحاتی بفرمایید؟ لیایی: هوشمند سازی برای فرآیند های تکرارپذیر و کار های روتین است ، از بابت این که دقت کار و سرعت کار و کیفیت کار بالا رود و همینطور هزینه تمام شده و استفاده از نیروی انسانی کمتر بحث هوشمند سازی مطرح می شود.

فرآیند های پستی تکرارپذیر به نیروی انسانی وابسته است و سرعت در آن دخیل است، مهمترین بحث، بحث کیفیت خیلی مهم است، نهضت هوشمندسازی از ابتدای دولت سیزدهم حرکت آن تندتر شد.

 سوال: درصدی می توانید بفرمایید در چه جایگاهی قرار داشت و الان در چه نقطه ای قرار گرفته است؟لیایی: از ابتدای دولت سیزدهم کار شروع شده بود،  تنوع فرآیند های پستی آن قدر زیاد و متنوع است شاید نشود در همه بحث هوشمندسازی را مطرح کرد، ولی ابزارآلاتی که استفاده می شود و امکان هوشمندشدن است، این امکان را می دهد که بتوانیم از روال هوشمندسازی استفاده کنیم برای دقت و سرعت بیشتر و استفاده کمتر از نیروی انسانی و در مجموع کاهش هزینه تمام شده.

سوال: جهشی در این فرآیند اتفاق افتاده است، از کجا به کجا اتفاق افتاد، توضیح دهید؟لیایی: فرآِیند های اصلی پستی چهار فرآیند قب


برچسب ها: دولت سیزدهم - هوشمند سازی - هوشمند - نیروی انسانی - شرکت ملی پست - سیزدهم - فرآیند
آخرین اخبار سرویس:

زائر پست سامانه ای برای پیگیری افراد گمشده در راهپیمایی اربعین

زائر پست سامانه ای برای پیگیری افراد گمشده در راهپیمایی اربعین